اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش حامد زمانی به مقام زن آمریکایی!


خواننده ترانه «گزینه‌های روی میز» با ابراز تأسف از سخنان اخیر معاون وزیر امور خارجه آمریکا درباره مسائل ملی ایران گفت: در ترانه بعدی خود به تمام اهانت‌های «وندی شرمن» به نمایندگی از مردم ایران پاسخ می‌دهم.

خبرگزاری فارس: خواننده ترانه «گزینه‌های روی میز» با ابراز تأسف از سخنان اخیر معاون وزیر امور خارجه آمریکا درباره مسائل ملی ایران گفت: در ترانه بعدی خود به تمام اهانت‌های «وندی شرمن» به نمایندگی از مردم ایران پاسخ می‌دهم.
 
حامد زمانی با اشاره به حضور پر‌شور مردم اصفهان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و جشن بزرگ انقلاب اظهار کرد: البته حضور پر‌شور مردم در این راهپیمایی نیازی به ارزیابی من ندارد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در این راهپیمایی مشخص و بی‌نظیر بود، اضافه کرد: مردم ایران فوق‌العاده فهیم و دوست‌داشتنی هستند و این مردم از سرمایه‌های این سرزمین محسوب می‌شوند.

زمانی با بیان اینکه گزینه اصلی روی میز ما همین مردم هستند، افزود: می‌بینید این مردم در هر شرایطی پشت نظام و حکومتشان هستند و همه می‌دانند و در همه ایران هم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن چشمگیر است.

خواننده ترانه «گزینه‌های روی میز» در مورد موضع‌گیری‌های رسانه‌های خارجی علیه وی تصریح کرد: جواب آنها را باید با کار داد و ما کار را می‌سازیم و جواب آنها خود به خود داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مخالفانش وی را متهم به استفاده از موسیقی غنائی می‌کنند، اضافه کرد: این مسائل بیشتر به لطیفه شبیه است و دوستان جواب این مسائل را داده‌اند.

زمانی با بیان اینکه باید دید که چه افرادی صحبت از غنا می‌کنند و این افراد طرفدار چه ایدئولوژی‌ای هستند و تعریفشان از غنا چیست، تاکید کرد: این مسائل خنده‌دار بوده و پرداختن به آنها تنها بزرگ‌نمایی این مسائل است.

وی با اعتقاد بر اینکه این افراد جوابشان را خودشان با برنامه‌های چیپ و مسخره و افسانه‌پردازی‌هایشان می‌دهند، ادامه داد: به نظر من این مسائل نیازی به پرداختن ندارد و ما با کارمان جوابشان را می‌دهیم و فکر می‌کنم که کارهای ما بهترین جواب برای آنها است.

این خواننده انقلابی و ارزشی کشورمان در مورد اینکه در آینده کار جدیدی از وی رونمایی می‌شود، اظهار کرد: به صورت طبیعی در مقابل هر اتفاقی که رخ می‌دهد، ما پاسخ می‌دهیم و کار آتی که منسجم‌تر است، آلبوم من بوده و با توجه به رخداد‌ها و شرایط زمان کار را می‌سازیم.

وی با اشاره به گستاخی اخیر معاون وزیر امور خارجه آمریکا در مورد ایران گفت: پاسخ تمام اهانت‌ها قرار است در قالب یک کار منتشر شود که  پاسخ وندی شرمن را به نمایندگی از مردم ایران خواهم داد و بهتر است که اکنون راجع به آن صحبت نکنم، چرا که تازگی خودش را برای مخاطب از دست می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
هشدار فاکس نیوز و واکنش مقام آمریکایی به ویدئو رهبری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مقام آمریکایی: ایران و آمریکا از تابستان گذشته گفتگوهای سری داشتند/ واکنش وزارت امور خارجه ایران



برنامه هسته ای ایران , نتیجه مذاکرات ایران با 5+1

 مسوول آمریکایی: ایران و آمریکا از تابستان گذشته گفتگوهای سری داشتند

یک مسوول آمریکایی امروز (یکشنبه) فاش کرد: آمریکا و ایران از تابستان گذشته مذاکرات سری و دو جانبه داشتند که تا امروز ناگفته باقی مانده بود.

به گزارش شماره روز یکشنبه روزنامه لبنانی ˈالسفیرˈ، این مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود٬ اظهار داشت: پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز چند گفتگوی مختصر میان طرف آمریکایی و ایرانی بر سر برنامه هسته ای ایران صورت گرفتˈ.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر این دیدارها٬ مکالمات تلفنی و پیام هایی نیز از ماه ژوئن گذشته میان حسن روحانی رییس جمهوری ایران و باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا رد و بدل شده بود٬ تصریح کرد: گفتگوهای مستقیم میان محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران با جان کری همتای آمریکایی اش نیز از ماه سپتامبر گذشته آغاز شد و تنها هدف این مذاکرات فراهم کردن زمینه مناسب برای مذاکرات گروه 1+5 بر سر برنامه هسته ای ایران بود.

وی افزود: ˈواشنگتن همواره و به صراحت اعلام می کرد که گروه 1+5 کانال مناسبی برای مذاکراه با ایران به منظور دستیابی به توافق هسته ای است.ˈ

این مسوول آمریکایی تاکید کرد: ˈهدف از هر مذاکره دو جانبه میان آمریکا و ایران٬ تقویت و پیشرفت مذاکرات در چارچوب گروه 1+5 بود.ˈ

ایران و گروه مزبور پس از سه دور مذاکره در ژنو شب گذشته به توافقی در ارتباط با برنامه های هسته ای ایران دست یافتند.

 

--------------------------------------


وزارت امور خارجه: تکذیب مذاکره محرمانه با آمریکا

یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه گزارش‌های اخیر منتشره در برخی رسانه‌های آمریکایی از جمله خبرگزاری آسوشیدپرس مبنی بر مذاکره مخفیانه ایران و آمریکا را تکذیب کرد.

 این مقام آگاه تاکید کرده است: همان‌گونه که چندی پیش دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه نیز تاکید کردند، هیچ گفت‌وگویی بین ایران و آمریکا به غیر از مسائل هسته‌ای و در چارچوب مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با گروه 1+5 صورت نگرفته است.

این مقام آگاه در وزارت امور خارجه با تامل برانگیز خواندن این‌گونه پردازش‌های رسانه‌ای و ابهام‌آفرینی نسبت به رویکرد شفاف و صریح در رویکرد تعاملی ایران در موضوع هسته‌ای خاطرنشان کرد: لازم است رسانه‌ها آثار ناشی از پردازش‌های خبری نادرست و مبهم که فضای ایجابی منبعث از مذاکرات ژنو و توافق حاصله فیمابین را تحت تاثیر قرار می‌دهد، توجه داشته باشند.
/ایرنا,ایسنا