اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش تند نتانیاهو به شعار «مرگ بر اسرائیل»


نتانیاهو گفت: قدرت های جهانی صدای غریو "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل" در ایران را نمی شنوند و خود را به کّری زده اند.

عصر ایران: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل بار دیگر با حمله به توافق هسته ای بین ایران و آمریکا ، از فرصت سالگرد رسمی واقعه هولوکاست در اسراییل برای حمله به این توافق استفاده کرد.

خبرگزاری فرانسه نتانیاهو در هفتادمین سالگرد واقعه هولوکاست با انتقاد از توافق هسته ای در شرف انجام بین ایران و گروه 1+5 ، قدرت های جهانی را به عدم درس آموزی از واقعه هولوکاست در قرن گذشته متهم کرد.

او مدعی شد:" توافق بدی که در آستانه رسیدن به آن هستیم به ما می گوید که قدرت های جهانی هنوز درس های لازم را از واقعه هولوکاست نگرفته اند."

نتانیاهو بار دیگر اتهامات کلیشه ای را تکرار کرد و مدعی شد "در صورت دست یابی ایران به سلاح هسته ای، همان کاری را که هیتلر با یهودی ها در جنگ دوم جهانی انجام داد، ایران نیز در خاورمیانه با دولت یهودی صورت خواهد داد."

نخست وزیر دست راستی اسراییل که روابط سردی با دولت دموکرات ها در آمریکا دارد گفت:" دولت دموکرات وقت حاکم بر آمریکا در پیش از جنگ دوم جهانی یک اشتباه مهم و تاریخی انجام داد و حالا ما و بسیاری دیگر از همسایگانمان متقاعد شده ایم که اشتباهی تلخ مشابه از سوی دولت دموکرات کنونی آمریکا در حال انجام است."

نتانیاهو گفت: قدرت های جهانی صدای غریو "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل" در ایران را نمی شنوند و خود را به کّری زده اند.

او گفت: به جای تلاش برای از بین بردن ظرفیت ها و قابلیت های هسته ای ایران قدرت های جهانی در چارچوب توافق با ایران عقب نشینی های جدی در پذیرش برنامه های هسته ای ایران داشته اند.

انتقاد نتانیاهو از توافق هسته ای در حالی است که دولت دست راستی اسراییل روز گذشته از تفاهم بین کاخ سفید و سنا برای تعدیل طرح بازبینی توافق هسته ای ایران در کنگره آمریکا استقبال کرده است.

یووال استاینیتز وزیر اطلاعات رژیم اسراییل از تصویب این طرح در کمیته روابط خارجی سنا استقبال کرد و مدعی شد سخنرانی اخیر نتانیاهو در کنگره آمریکا در تصویب این طرح نقش داشته است.


ویدیو مرتبط :
آتش زدن پرچم اسرائیل و شعار مرگ بر اسرائیل در دهها کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش‌ تند داود احمدی‌نژاد به‌ شعار رییس‌جمهور‬ ‫



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

واکنش‌ تند داود احمدی‌نژاد به‌ شعار رییس‌جمهور‬ ‫

داود احمدی نژاد با محکوم کردن حوادث 22 بهمن امسال قم و تهران گفت: برخوردهای انجام شده در تهران و قم از اخلاق اسلامی به دور بود.

برادر رئیس جمهور در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریهای جنوب و شرق استان تهران در ورامین در خصوص اهانتهای صورت گرفته در راهپیمایی 22 بهمن قم به لاریجانی رئیس مجلس و در تهران به آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس جمهور تصریح کرد: برخوردهای انجام شده در تهران و قم از اخلاق به دور بود و فرقی نمی کند آن شخص رئیس جمهور باشد یا رئیس مجلس شورای اسلامی. وی ادامه داد: صحبت این است که مؤمن هیچ وقت آبروی مؤمن را نمی برد؛ ما پیرو مکتب پیامبری هستیم که از مکتب او این اخلاق به درو است، همه اهل منطق هستیم، آنها در نظام جمهوری اسلامی مسئول هستند و چنین رفتاری در شأن ملت بزرگوار ایران نیست. احمدی نژاد بیان داشت: هر کسی که به مسئولان کشور جسارتی بکند، خطاست و نباید این کار را کرد؛ اگر او را قبول نداریم، نباید به او بی احترامی کنیم و باید این را در نظر داشته باشیم که عمر مسئولیت او تمام می شود و می رود و باید ببینیم که نظرش با نظر رهبری به چه شکلی است، آن وقت در موردش تصمیم بگیریم. 

شعار "زنده باد بهار" در این روزها بر خلاف فرمایشات رهبری است 

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه "نظرتان در مورد تکرار چندباره شعار "زنده باد بهار"  توسط رئیس جمهور در راهپیمایی 22 بهمن چیست؟" با تأکید بر اینکه "شعار "زنده باد بهار" در این روزها بر خلاف فرمایشات رهبری است"، اظهار داشت: حرف ریشه ای و اساسی این است که چون مقام معظم رهبری تأکید بر عدم شروع زودرس انتخابات دارند، هرکس با ایشان هماهنگ و هم راستا نباشد، از مردم نیست. احمدی نژاد ادامه داد: اگر در قبال این نوع سخنان و رفتارها واکنشی نیست، به دلیل در نظر گرفتن مصلحتهاست ولی وظیفه این است که آگاهی های لازم به جامعه داده شود./عصرایران