اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش تند قرائتی به پیام عجیب احمدی نژاد


حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به پیام تسلیت احمدی نژاد که به مناسبت درگذشت هوگو چاوز صادر شد، واکنش نشان داد و گفت: کسی که دستش را از دست مراجع خارج کند دچار این غفلت ها خواهد شد.

رسا: حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به پیام تسلیت احمدی نژاد که به مناسبت درگذشت هوگو چاوز صادر شد، واکنش نشان داد و گفت: کسی که دستش را از دست مراجع خارج کند دچار این غفلت ها خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در بیستمین سالروز تأسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد قم که در مدرسه امام خمینی(ره) برگزار شد، به پیام رییس جمهور درباره درگذشت چاوز واکنش نشان داد و گفت: کسی در گوشه ای از دنیا می میرد و کسی هم از گوشه دیگر دنیا تسلیت می گوید و می‌نویسد«که من اطمینان دارم که او از عباد صالح است و او به همراه مسیح و مهدی موعود خواهد آمد» شما چکاره هستید که این حرفها را بر زبان می آورید، کسی که دستش را از دست مراجع خارج کند دچار این غفلت ها خواهد شد.
 
رییس ستاد اقامه‌ نماز ادامه داد: بر این اساس، امام زمان که برای ظهور 313 یار می خواهد ، به گفته این آقا یکی از آن 313 نفر مشخص شده که کیست، این نشان می دهد وقتی انسان از ریل کتاب الله و عترت خارج شود به کجا خواهد رفت.
 
وی خاطر نشان کرد: دین حساب و کتاب دارد، کسی حق ندارد از این صحبت ها کند و به طور مثال بگوید ظهور نزدیک است و یا مراد از یمانی مقام معظم رهبری و یا مراد از دجال فلانی است، این اشتباه است رسیدن به این مطالب نیاز به یقین دارد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی یادآور شد: وقتی شما چیزی را می پسندید و از روی سلیقه شخصی حرفی را می زنید، نباید به صورت عمومی ابراز کنید، ما باید دین را از کتاب الله و عترت بگیریم.
 
وی ادامه داد: این پیام که از تلویزیون پخش شد، من به عنوان یک معلم قرآن باید بگویم که اینها منکر است و هر کس از این حرفها بزند دستش را از دست مراجع برداشته است، آدم برای یک لقمه نان نباید ساکت باشد و چشمش را از روی خیلی چیز ها بردارد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی تأکید کرد: خداوند حتی به حیوانات کوچک هم روزی می رساند و دلیل نمی شود چون ما از دولت بودجه دریافت می کنیم، بگوییم هر چه که دولت می گوید درست است.


ویدیو مرتبط :
انتقاد تند و غیرمستقیم به احمدی نژاد در 100 ثانیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش تند سپاه به اظهارات احمدی نژاد: اول تحقیق کنید



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

واکنش تند سپاه به اظهارات احمدی نژاد: اول تحقیق کنید

آقای رئیس جمهور و همه مسئولان نظام و همچنین رسانه های کشور بایستی سخنان حکیمانه روز گذشته رهبر انقلاب مبنی بر اینکه "از وارد کردن حرف ها و مطالب نادرست که ذهن مردم را مشغول می کند، به فضای ذهنی مردم پرهیز کنید" را سرلوحه رفتارهای خود قرار دهند و به آن عمل کنند.دارد.

انتخاب :  بعد از انتشار مصاحبه حجت الاسلام سعیدی، نماینده رهبری در سپاه با ایسنا که «مهندسی معقول و منطقی انتخابات را وظیفه ذاتی سپاه دانسته بود»، ابتدا مسوول روابط عمومی سپاه به تشریح نظر او پرداخت و از برداشت های نامناسب از این حرف انتقاد کرد، اما امروز خبرنگاران با اشاره به این موضوع، نظر احمدی نژاد را جویا شدند که وی نیز موضع گرفت و گفت: هرکس بخواهد مردم را مدیریت کند،مردم مدیریتش می‌کنند.

این بود که معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه هم  اظهارنظر احمدی نژاد را تعجب برانگیز دانست و تأکید کرد: منظور حجت‌الاسلام سعیدی از مهندسی معقول و منطقی، همان مطرح کردن آرمان‌ها و معیارها بوده و سپاه هیچگونه دخالتی در انتخابات‌ها نداشته و نخواهد داشت.

حمیدرضا مقدم فر در گفت وگو با فارس، با اشاره به اخبار منتشر شده درباره موضع گیری رئیس جمهور نسبت به مصاحبه روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، اظهار داشت: متأسفانه جناب آقای احمدی نژاد، رئیس جمهور محترم، در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت، در پی سؤالات مغرضانه یک خبرنگار، خبری تحریف شده را مبنای اظهارنظر خود قرار داده‌اند، درحالی که بهتر آن بود ایشان پیش از هرگونه اظهارنظر، درباره صحت و سقم ادعای خبرنگار مزبور اندکی تحقیق می کردند، چراکه اگر اینگونه می شد هیچگاه سخنی بر لب جاری نمی کردند که دستمایه رسانه های بیگانه شود.

وی ادامه داد: روز گذشته یکی از خبرگزاری های کشور مصاحبه ای با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر کرده که روح کلی حاکم بر مصاحبه کاملاً گواه آن است که منظور ایشان به هیچ وجه مهندسی به معنای جابجایی آراء یا مهندسی آراء و دست بردن در انتخاب مردم نیست، اما رسانه های بیگانه که دروغگویی و وارونه نمایی آنها دیگر برای هیچ فرد منصفی قابل انکار نیست، با تحریف سخنان ایشان، اینگونه وانمود کرده اند که آقای سعیدی از مهندسی آرای مردم در انتخابات ها سخن گفته و آن را وظیفه ذاتی سپاه دانسته اند!

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: اینگونه تحریف ها و دروغگویی ها توسط رسانه های بیگانه به منظور ضربه زدن به جمهوری اسلامی و شخصیت های خدوم و انقلابی همچون حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، یک روال همیشگی بوده و جای تعجب ندارد، بلکه آنچه امروز تعجب دلسوزان انقلاب را به خود معطوف کرده، سخنان جناب رئیس جمهور است که بر مبنای این اخبار تحریف شده بیان شده است.

مقدم فر افزود: همانطور که آقای سعیدی نیز در مصاحبه خود تأکید کرده‌اند: سپاه هرگز به صورت مصداقی در انتخابات وارد نمی شود، و تنها معیارها و آرمان ها را مطرح می کند.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، منظور آقای سعیدی از مهندسی معقول و منطقی، همان مطرح کردن آرمانها و معیارها بوده و سپاه هیچگونه دخالتی در انتخابات ها نداشته و نخواهد داشت.

مقدم فر تأکید کرد: جناب آقای رئیس جمهور قطعاً مستحضر هستند که یکی از سیاست های رسانه های بیگانه و ضدانقلاب، قرار دادن ایشان در مقابل نهادهای انقلابی همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، لذا بهتر است پیش از هرگونه اظهارنظر از جنس اظهارنظرهای امروز، درباره ادعاهایی که به عنوان سوال از ایشان مطرح می شود، تحقیق به عمل بیاورند تا خدای ناکرده در دامهای این چنینی نیفتند.

وی خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور و همه مسئولان نظام و همچنین رسانه های کشور بایستی سخنان حکیمانه روز گذشته رهبر انقلاب مبنی بر اینکه "از وارد کردن حرف ها و مطالب نادرست که ذهن مردم را مشغول می کند، به فضای ذهنی مردم پرهیز کنید" را سرلوحه رفتارهای خود قرار دهند و به آن عمل کنند.

مقدم فر در پایان تأکید کرد: این موضوع که سوال مذکور امروز از آقای رئیس جمهور، از سوی خبرنگار یکی از رسانه های متعلق به دولت پرسیده شده، نیز جای تأمل و سوال دارد و گمان می رود بایستی این موضوع نیز بررسی و درباره نفوذ احتمالی برخی افراد و جریاناتی که به دنبال اختلاف افکنی بین رئیس جمهور و نهادهای انقلابی و متعاقب آن ایجاد التهاب در کشور هستند، کنکاش مناسبی صورت گیرد.