اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش به پاره شدن عکس آقای رئیس جمهور


واکنش مجلس نمایندگان افغانستان به پاره شدن عكس كرزای و تجمع هواداران اشرف غنی احمدزی در هرات از جمله تحولات افغانستان به شمار می رود.

خبرگزاری مهر: رسانه های افغانستان گزارش دادند که شماری از نمایندگان نهادهای جامعه مدنی، احزاب سیاسی و هواداران اشرف غنی احمدزی یک تجمع اعتراض آمیز را در ولایت هرات برگزار کردند.

معترضان از دو نامزد ریاست جمهوری افغانستان خواستند تا با احترام به تصمیمات کمیسیون‌ های انتخاباتی باعث وحدت ملی و ثبات در کشور شده و به بحران سیاسی در افغانستان پایان دهند.

تظاهرات کنندگان همچنان مخالفت خود را با ایجاد حکومت موازی در افغانستان اعلام کردند. گروهی از حامیان اشرف‌ غنی احمدزی نیز در پایان این تجمع به عکس عبدالله عبدالله حمله‌ ور شدند که نیروهای امنیتی برای سرکوب این تظاهرات وارد عمل شدند.

خبر دیگر اینکه در پی پاره شدن عكس حامد كرزای رئیس جمهوری افغانستان توسط هواداران تیم انتخاباتی عبدالله، مجلس نمایندگان افغانستان تاکید کرد که نباید به شخصیت ها و رهبران توهین شود.

در همین رابطه رئیس مجلس افغانستان اعلام کرد که پاره شدن عكس کرزای عمل خوبی نیست و نه تنها کمکی به یافتن راه حل در برابر مشكلات نمی کند بلكه بحران را تشدید می كند.


ویدیو مرتبط :
واکنش رئیس جمهور به یک انتقاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس:واکنش آقای رئیس‌جمهور به یک معترض


باراک اوباما رییس جمهور آمریکا روز گذشته هنگام سخنرانی خود در یک مرکز چینی ها در شهر سانفراسیسکو مورد اعتراض جمع گسترده ای از جوانان مهاجر آسیایی قرار گرفت.

عصر ایران: باراک اوباما رییس جمهور آمریکا روز گذشته هنگام سخنرانی خود در یک مرکز چینی ها در شهر سانفراسیسکو مورد اعتراض جمع گسترده ای از جوانان مهاجر آسیایی قرار گرفت.

سخنرانی اوباما درباره لایحه جنجال برانگیز اصلاح قوانین مهاجرتی آمریکا بود و هنگامی که او در دفاع از عملکرد دولت خود به آمار مربوط به اخراج مهاجران غیر قانونی در دوره ریاست جمهوری خود اشاره کرد، سخنرانی او از سوی جمع کثیری از حاضران با شعار " اخراج را متوقف کنید" قطع شد.

در تصویر زیر " جو هانگ" جوان 24 ساله اهل کره جنوبی که پشت تریبون سخنرانی اوباما ایستاده است، هنگام سخنرانی او همصدا با جمع دیگری از جوانان مهاجر آسیایی در حال شعار دادن علیه قوانین مهاجرتی آمریکا هستند به نحوی که اوباما هنگام سخنرانی لحظاتی برای دیدن چهره فرد معترض سخنرانی خود را قطع کرد تا چهره معترض پشت سر خود را ببیند.