اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش به شایعه زندانی بودن حجاج


نماینده مردم شهرضا گفت: موجی در کشور راه افتاده‌ است که می‌گوید عده‌ای از حجاج ایرانی در زندان‌های عربستان هستند و باید جلوی این موج گرفته‌شود.

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا گفت: موجی در کشور راه افتاده‌ است که می‌گوید عده‌ای از حجاج ایرانی در زندان‌های عربستان هستند و باید جلوی این موج گرفته‌شود.

عوض حیدرپور عصر امروز در حاشیه کارگروه صنعت و اشتغال شهرضا با بیان این‌که تا کنون بیش از 100 جنازه حجاج ایرانی در عربستان مفقود شده‌‌است، گفت: جنازه آقای عابدی یکی از جان‌باختگان حادثه منا روز گذشته در سردخانه پزشکی قانونی تهران یافت شد.

وی با بیان این‌که باید از جنازه‌ این جانباختگان که در سردخانه تهران وجود دارند، تصویربرداری صورت گیرد تا شناسایی آسان‌تر شود، اظهار کرد: وقتی پا در سردخانه تهران می‌گذارید بسیاری از جان‌باختگان آن‌قدر آرام خوابیده‌اند که انسان به یقین می‌رسد تمام گناهان آن‌ها در عرفات پاک شده‌ است.

نماینده مردم شهرضا با بیان این‌که هیچ سناریویی در منا برنامه‌ریزی نشده‌است، تصریح کرد: رژیم آل‌سعود در منا کوتاهی بسیاری کرده‌ است و عدم توانایی این رژیم در مدیریت شرایط بحران این فاجعه را آفرید و بنده پیش‌بینی می‌کنم رژیم آل‌سعود در منا سقوط خواهد کرد و فریاد‌های مسلمانان در منا آن‌ها را زمین خواهد زد.

حیدرپور با اشاره به وجود آقای رکن‌آبادی سفیر سابق ایران در لبنان در بین جان‌باختگان این حادثه، بیان کرد: باید جلوی موجی که در کشور راه افتاده است مبنی بر زندانی بودن تعدادی از زوار ایرانی و یا نقش سیستم جاسوسی ایران در این قضیه و مفقودی آقای رکن‌آبادی گرفته‌ شود.

وی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را در زمینه رسیدگی به وضعیت حجاج انجام داده‌است، گفت: امیدواریم تمام جنازه‌های ایران با تست DNA شناسایی شوند و به خانواده‌هایشان تحویل داده شوند تا از نگرانی‌ آن‌ها نیز کاسته شود.

نماینده مردم شهرضا با بیان این که اقتصاد کشور به سمت خام فروشی در حرکت است، اظهار کرد: کشور باید از خام‌فروشی دست بردارد و با نگاه به بازار مصرف داخلی و کشورهای همسایه بار دیگر صنایع کشور را به حرکت درآورد.


ویدیو مرتبط :
واکنش کاخ سفید به شایعه جاسوسی در اروپا!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش فرمانده ارتش لبنان به شایعه حضور سپاه در این کشور



'جان قهوه چی' فرمانده ارتش لبنان گفت: كسانی كه در لبنان برای رواج دادن فتنه بین طایفه ها تلاش می كنند ،در  خدمت رژیم صهیونیستی هستند.

 

به گزارش ایرنا از بیروت ، قهوه چی امروز (شنبه) طی اظهاراتی گفت: ارتش لبنان در تلاش است از بروز هر گونه فتنه جلوگیری به عمل آورد.

وی تصریح كرد: ارتش آماده رویارویی با بحران در كشور است و در تمامی مناطق كشور به خصوص مناطق مسیحی حضور كامل دارد.

فرمانده ارتش لبنان در خصوص وضعیت كشور بعد از صدور كیفرخواست دادگاه حریری گفت: من نگران وضعیت كشور هستم ولی از آن نمی ترسم زیرا ارتش در آماده باش كامل به سر می برد.

جان قهوچی در پاسخ به سئوالی در خصوص حضور افراد سپاه پاسداران ایران در مناطق مختلف جبل لبنان ، با رد این موضوع ، گفت : ما هیچ گزارشی در این خصوص در اختیار نداریم.

فرمانده ارتش لبنان تأكید كرد: ارتش هیچ موضوع غیر عادی در مناطق جبل مشاهده نكرده است .

در حال حاضر عامل اصلی بحران در لبنان دادگاه ویژه بین المللی ترور 'رفیق حریری' نخست وزیر اسبق این كشور و كیفر خواست آن است كه گفته می شود اوایل ماه میلادی آینده صادر خواهد شد.

برخی گزارش ها حاكیست كه این دادگاه تلاش دارد شماری از اعضای حزب الله لبنان را به دخالت در این ترور متهم نماید.

سید حسن نصرالله دبیركل حزب الله لبنان طی ماه های اخیر با انجام چند سخنرانی ، گوشه هایی از واقعیت های پرونده ترور حریری را برای مردم كشورش بازگو كرد.

چندی پیش ، گروهی از اعضای دادگاه حریری به مطب خانم دكتری در ضاحیه (جنوب) حمله كردند و قصد داشتند پرونده چند بیمار را بیرون ببرند.

دبیر كل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود این اقدام را غیر اخلاقی و غیر شرعی خواند و از تمامی لبنانی ها خواست تا با این گروه همكاری نكنند.../ایرنا