اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش به ساخت مستند مرتضی پاشایی


عموی زنده یاد مرتضی پاشایی گفت: خانواده مرتضی اجازه ساخت فیلم مستند را صادر نکرده و هر گونه اقدامی دراین خصوص غیر قانونی است.

خبرگزاری ایرنا: عموی زنده یاد مرتضی پاشایی گفت: خانواده مرتضی اجازه ساخت فیلم مستند را صادر نکرده و هر گونه اقدامی دراین خصوص غیر قانونی است.

منصور پاشایی افزود: چند وقتی است در رسانه ها خبرهایی مبنی بر ساخت فیلم مستند مرتضی پاشایی مطرح شده است.این فیلم مستند از نگاه خانواده مجوز نداشته و از لحاظ قانونی اشکال دارد.

عموی مرحوم پاشایی خاطرنشان کرد: سازندگان فیلم مستند هیچ اجازه ای از خانواده این خواننده نگرفته اند و خود بدون هیچ هماهنگی از سوی ما این کار را انجام داده اند .

وی با اشاره به اینکه این کار غیر قانونی و غیراخلاقی است اظهار داشت: سازندگان ادعا می کنند که این کار را بدون انگیزه های مادی و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می دهند .

پاشایی افزود: سازندگان این فیلم مستند با اینکه عنوان می کنند انگیزه اصلی آنها موقعیت های مادی نبوده است اما تنها به منفعت خود می اندیشند .

وی اظهار کرد: مردم بسیار فهیم هستند و این افراد سودجو با این کار خود طرفداران را ساده لوح فرض کرده اند ، این یک توهین به خانواده و طرفداران مرتضی پاشایی است و ما از مردم می خواهیم که به آن توجه ای نداشته باشند .

وی با اشاره به اینکه خانواده مرتضی پاشایی از ساخت فیلم هایی از این دست استقبال می کند افزود : ما هیچ محدودیتی را برای ساخت فیلم هایی از این دست نداریم اما اعتقاد داریم این کار باید بخش این کارها با رضایت خانواده مرتضی پاشایی انجام شود .

پاشایی در ادامه از ساخت یک فیلم مستند با مدیریت و همکاری خانواده مرتضی پاشایی خبر داد و گفت : ما خودمان با همکاری اهالی فن در پی ساخت مستندی در خصوص مرتضی پاشایی هستیم که در آینده ای نزدیک خبر های تکمیلی آن منتشر خواهد شد .

وی افزود : راز ماندگار مرتضی پاشایی اخلاق مداری بود و این موضوع باید در ساخت فیلم های مستند مورد توجه قرار بگیرد نه اینکه از آن سو استفاده شود .

زنده یاد مرتضی پاشایی خواننده، نوازنده و آهنگساز پاپ ایرانی بود. در سال ۱۳۸۹ با قرار دادن ترانه هایش در اینترنت به شهرت رسید. او نخستین آلبوم رسمی خود، «یکی هست» را در سال ۱۳۹۱ منتشر نمود. آلبوم های «گل بیتا» و «اسمش عشقه» دو آلبوم دیگر او هستند که تا پیش از درگذشتش به صورت رسمی منتشر نشده بود.

وی از آذر ۱۳۹۲ به تشخیص پزشکان به سرطان معده مبتلا گردید و در ۲۳ آبان ۱۳۹۳ در ۳۰ سالگی درگذشت.

از زمان فوت مرتضی پاشایی برخی به دنبال ساخت فیلم های مستند با موضوع این خواننده برآمدند که در فضای مجازی نیز منتشر شد.

در میان مستندی با نام 'سیب' ساخته رضا رشید پور در فضای مجازی منتشر شد که این امر موجب انتقاد خانواده مرتضی پاشایی از ساخت این مستند شد . با توجه به تعداد کثیر علاقه مندان مرتضی پاشایی این مستند مورد توجه قرار گرفت که این امر موجب شد خانواده مرتضی پاشایی به بخش غیر قانونی و بدون اجازه آن اعتراض کنند.


ویدیو مرتبط :
واکنش بازیکنان تیم ملی به درگذشت مرتضی پاشایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش رضا کیانیان به سرطانی که گریبان مرتضی پاشایی و مجید بهرامی را فشرد



اخبار,اخبار فرهنگی,رضا کیانیان

اخبار فرهنگی - واکنش رضا کیانیان به سرطانی که گریبان مرتضی پاشایی و مجید بهرامی را فشرد

کیانیان در سخنانی کوتاه از مسئولان کشور درخواست کرد گزارشی را درباره دلایل سونامی سرطان که گریبان‌گیر جامعه شده است، ارائه کنند و این وضعیت را با سکوت برگزار نکنند

  رضا کیانیان با اظهار تأسف فراوان از درگذشت دو هنرمند جوان مرتضی پاشایی و مجید بهرامی از مسئولان خواست نسبت به «سونامی سرطان» که گریبان‌گیر جامعه شده است، سکوت نکنند.
این بازیگر که این روزها با بازی در نمایش «مردی برای تمام فصول» روی صحنه تالار وحدت است، شامگاه شنبه 24 آبان‌ماه با یادی از مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان و با اظهار تأسف از درگذشت مجید بهرامی بازیگر جوان تئاتر و سینما این دو ضایعه را به جامعه هنری تسلیت گفت.
کیانیان در سخنانی کوتاه از مسئولان کشور درخواست کرد گزارشی را درباره دلایل سونامی سرطان که گریبان‌گیر جامعه شده است، ارائه کنند و این وضعیت را با سکوت برگزار نکنند.
 مرتضی پاشایی خواننده جوان پاپ روز جمعه 23 آبان‌ماه براثر بیماری سرطان درگذشت و به فاصله یک روز بعد مجید بهرامی بازیگر جوان تئاتر و سینما نیز پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.
اخبار فرهنگی  - ایسنا