اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش به خبر تجاوز به مسافر ایرانی در دبی


یک منبع آگاه در وزارت خارجه پیرامون انتشار خبر تجاوز به مسافران ایرانی در دبی توضیحاتی ارائه کرد.

پارسینه: یک منبع آگاه در وزارت خارجه پیرامون انتشار خبر تجاوز به مسافران ایرانی در دبی توضیحاتی ارائه کرد.

طی روزهای اخیر مطلبی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه مسافران ایرانی در فرودگاه دبی مورد بازرسی نامتعارف همچون عریان کردن و ... قرار گرفتند.

در همین راستا یک منبع آگاه در وزارت امورخارجه گفت: تاکنون هیچ گزارش رسمی در خصوص این اخبار و شایعات از سوی نمایندگی‌های ما در دبی یا ابوضبی ارائه نشده است.

وی تصریح کرد: پیرامون این مسئله هیچ شهروندی به وزارت خارجه مراجعه نکرده و شکایتی مطرح ننموده است.

این منبع آگاه با اشاره به جدیت وزارت امورخارجه در برخورد با اینگونه مسائل تاکید کرد: به محض اینکه در این باره مطلبی به دستمان برسد قویا وارد عمل شده و پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.


ویدیو مرتبط :
واکنش عجیب مسافر ایرانی در ماشین ترسی گیبسون خواننده و بازیگر معروف آمریکایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش یک بازیگر به خبر تجاوز پلیس عربستان به دو نوجوان ایرانی



اخبار,اخبار فرهنگی , عارف لرستانی

عارف لرستانی بازیگر سریال «در حاشیه» در صفحه اینستاگرامش به انتقاد از حرکت پلیس عربستان پرداخته و از مسئولان خواسته که پاسخ محکمی به این اقدام بدهند.

به گزارش خبرآنلاین، او با نوشتن این مطلب که شما(اعراب سعودی) تنها پوشش دورغین از دین دارید، از مسئوولان خواسته که در مقابل این وحشیگری اقدام مناسبی انجام دهند، چون در غیر اینصورت داغ این ننگ تا ابد بر پیشانی ما خواهد ماند.

او در کنار این نوشته تصویری از خبری را گذاشته که در آن عضو شورای شهر تهران از رئیس سازمان حج و زیارت خواسته که استعفاء دهد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , عارف لرستانی

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین