اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش به تهدید کاسیاس!


"کاسیاس همچنان مورد اعتماد همه تیم است" این واکنش سرمربی رئال مادرید به تهدید کاسیاس به جدایی از رئال مادرید در صورت تداوم نیمکت نشینی اش است.

ایسنا: انتظار می‌رفت با آمدن کارلو آنچلوتی شرایط ایکر کاسیاس در رئال مادرید بهتر شود اما با آمدن این مربی ایتالیایی هم کابوس ایکر مقدس در کهکشانیها به پایان نرسید و بار دیگر به نیمکت ذخیره‌ها منتقل شد.

ایکر کاسیاس که به خاطر نیمکت نشینی در رئال مادرید جایگاه خود را در درون دروازه تیم ملی فوتبال اسپانیا هم در حال از دست دادن می‌بیند سکوت خود را شکست و برای نخستین برای از احتمال جدایی از رئال مادرید در صورت تداوم نیمکت نشینی‌اش سخن گفت" اگر فرصت بازی به من نرسد نمی‌توانم در رئال‌بمانم اگر این اوضاع تا 3 ماه دیگر تغییر نکند آن وقت تصمیم جدید می‌گیرم و رئال‌مادرید را ترک خواهم کرد".

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در واکنش به سخنان کاسیاس گفت: سیستم چرخشی در پست دروازه غیر طبیعی است و درست نیست اما در رئال شرایط متفاوت است. در اینجا ما دو دروازه‌بان بزرگ و خوب را در اختیار داریم. یکی از آنها تجربه کمتری دارد و دیگری نماد رئال است. دیگو لوپس دوران آمادگی پیش از فصل خود را زوتر از کاسیاس شروع کرد به همین خاطر ترجیح دادم که از او به عنوان دروازبان اصلی استفاده کنم. بعد از آنکه کاسیاس هم آماده شد تصمیم گرفتم که در لیگ قهرمانان اروپا به او فرصت بازی دهم. کاسیاس همچنان مورد اعتماد همه تیم است.

کاسیاس می‌ترسد که با نیمکت نشینی در رئال مادرید جایگاه خود را در تیم ملی فوتبال اسپانیا در جام جهانی 2014 برزیل از دست دهد. البته نگرانی کاسیاس بی ربط نیست چرا که ویسنته دل بوسکه سرمربی لاروخا هم در خط دروازه سیستم چرخشی را در دستور کار خود قرار داده است و همین مسئله باعث شده است تا کاسیاس بیشتر به فکر فرو رود و به جدایی از کهکشانی‌ها فکر کند.


ویدیو مرتبط :
ده سوپر واکنش کاسیاس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش غربی ها به تهدید نفتی ایران



 

واکنش غربی ها به تهدید نفتی ایران

 

در شرایطی که بحران اقتصاد جهانی روز به روز در حال افزایش است نگرانی ها در بازار جهانی نفت مبنی بر احتمال افزایش تحریم ها و قطع صادرات نفت از سوی ایران بر تشدید ناآرامی ها در بازار نفت افزوده است.

براین اساس قیمت نفت روند صعودی در پیش گرفته است و در حال حاضر هر بشکه نفت آمریکا بیش از ۹۶ دلار و هر بشکه نفت لندن بیش از ۱۰۷ دلار معامله می شود.

این درحالی است که پس از تهدید وزیر نفت مبنی برا استفاده از نفت به عنوان یک کالای سیاسی در مقابله با تحریم ها بسیاری از مسوولان کشورهای مصرف کننده و کارشناسان جهانی نسبت به این مساله واکنش نشان داده اند و تاکید دارند:قطع صادرات نفت از سوی ایران می تواند موج جدیدی از ناآرامی ها را در جهان ایجاد کند.

در این بین بنا بر آماری که دولت آمریکا منتشر کرده است ایتالیا، اسپانیا و یونان هرکدام نزدیک به ۱۳ درصد از نفت خام خود را از ایران وارد می کنند.

بر اساس این گزارش اتحادیه نفت ایتالیا، گزارشی از ارزیابی ها و دیدگاه های شرکت های نفتی ایتالیا درباره تبعات تحریم ایران تهیه کرده و هفته گذشته آن را در اختیار دولت این کشور گذاشته است. درگزارش اتحادیه آمده است شرکت های نفتی ایتالیا، با تحریم نفت خام ایران مخالفند چراکه به گفته آنها چنین اقدامی نشانگر مجازات کشورهای اروپایی است و در مقابل برای شرکت های شرقی امتیاز غیر منصفانه ای فراهم می کند و آنها به بهای ارزانتری نفت ایران را خریداری خواهند کرد.

این درحالی است که مدیر اتحادیه نفت ایتالیا معتقد است: پیدا کردن منابع جایگزین و افزایش بهای نفت از مشکلاتی است که در پی تحریم ایران به وجود خواهد آمد. یک راه حل می تواند این باشد که به شرکت های ایتالیایی بین ۶ تا ۱۲ ماه وقت داده شود تا کشورهای جایگزینی مانند عربستان یا روسیه پیدا کنند.

رئیس دوره ای اتحادیه اروپا نیز هشدار داده است: اعمال تحریم های نفتی بر ضد ایران موجب افزایش قیمت جهانی انرژی خواهد شد.

فرانس پرس والدمار پادلاک نیز در جمع خبرنگاران در شهر بروکسل تاکید کرده است وضع تحریم های جدید بر ضد واردات نفت از ایران موجب افزایش نوسانات در بازارهای بین المللی انرژی و در نتیجه رشد بیشتر قیمت نفت خواهد شد.

پیش از این برنار والرو سخنگوی وزارت خارجه فرانسه خواستار تحریم نفتی ایران از سوی اعضای اتحادیه اروپا شده بود. فرانسه همچنین از کلیه کشورهای اروپایی خواسته است تا بانک مرکزی ایران را با تحریم روبرو کنند.

تا کنون آمریکا انگلیس و کانادا تحریم های یک جانبه بیشتری را بر ضد تهران اعمال کرده اند. انگلیس کلیه همکاری های مالی خود با ایران را قطع کرده است..... /  خبر آنلاین