اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش به اظهارات «میر حسین موسوی»


نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به اظهارات موسوی مبنی بر اینکه حاضرم محاکمه شوم، گفت: حماسه ۹ دی به خوبی جواب این افراد را داد.

خبرگزاری تسنیم: غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش پاسداشت 9 دی در جمع خبرنگاران، با اشاره به حماسه 9 دی، گفت: مهمترین پیام 9 دی بصیرت بود، چون کسانی که در فتنه 88 بودند ضربات زیادی را به نظام وارد کردند. از این رو ملت ایران بصیرت خود را نشان داد.

او در مورد ضرورت حفظ حماسه 9 دی، گفت: خطر به هیچ وجه از بین نرفته است و پشتیبانان خارجی در کمین ما هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس درپاسخ به این پرسش که واکنش شما به اظهارات اخیر موسوی مبنی بر اینکه حاضرم محاکمه شوم، چیست؟ گفت: حماسه 9 دی به خوبی جواب این افراد را داد و مردم در 9 دی جواب آنها را دادند.

حدادعادل درباره نقش نظام سلطه در فتنه 88، یادآور شد: آنها ذوق زده بودند و فکر می‌کردند جریانی رخ داده که می‌توانند موفق شوند، اما ضربه اول را مقام معظم رهبری با سخنرانی خود در نمازجمعه و ضربه بعدی را حماسه 9 دی به آنها داد.


ویدیو مرتبط :
بازیگرانی که به میر حسین موسوی رأی دادند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش شجونی به اظهارات اخیر عسگراولادی: رأس فتنه، آمریکاست اما موسوی و کروبی هم فتنه‌گر هستند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

واکنش شجونی به اظهارات اخیر عسگراولادی

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت که از مواضع اخیر آقای عسگراولادی در "تطیهر فتنه‌گران" متعجب است و آن را نادرست می‌داند.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این سوال که آیا مواضع اخیر آقای حبیب‌الله عسگراولادی مبنی بر "فتنه‌گر نبودن آقایان موسوی و کروبی" موضع حزب موتلفه اسلامی هم هست یا خیر؟ گفت: این مواضع به هیچ وجه موضع حزب موتلفه نیست، بلکه بنده معتقدم موسوی و کروبی مباشران فتنه بودند و کسی که مباشر فتنه است، خودش هم فتنه‌گر است.

وی افزود: بنده در تعجبم از آقای عسگراولادی که چرا سخنانی می‌گویند که "تطهیر فتنه‌گران" از آن برداشت شود.

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: رأس فتنه، شیطان بزرگ، آمریکاست اما موسوی و کروبی هم فتنه‌گر هستند.

حجت‌الاسلام شجونی خاطرنشان کرد: بنده در چندین شهر سخنرانی داشتم و معمولاً در این سخنرانی‌هایم، شرکت‌کنندگان از مواضع اخیر آقای عسگراولادی گلایه می‌کردند و همین سوال را می‌پرسیدند که آیا این مواضع، موضع موتلفه است که بنده به آنها هم تاکید می‌کردم که اعضای موتلفه چنین موضعی ندارند.

وی در پایان گفت: تطهیر فتنه‌گران و انداختن همه تقصیرها به گردن خارج مثل این است که بگوئیم در دفاع مقدس 8 ساله هم صدام هیچ تقصیری نداشت بلکه مقصر فقط آمریکا و انگلیس و غرب بودند که وی را تحریک به جنگ علیه ایران کردند و پول و تجهیزات در اختیارش گذاشتند./تابناک