اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش بارزانی به ترور ابراهیم تاتلیسس



 

 

 

واکنش بارزانی به ترور ابراهیم تاتلیسس

 

حزب كارگران كردستان تركیه (پ.ك.ك) با صدور بیانیه ای اتهام ترور ابراهیم تاتلیسس توسط این  گروه را رد كرد.

به نقل از رسانه های تركیه ، پ.ك.ك در اعلامیه خود با اشاره به اینكه ابراهیم یك هنرمند كرد بوده ، نوشته است كه حتی فكر حمله كردن به چنین هنرمندی محكوم است.

گفتنی است برخی رسانه های تركیه پس از ترور ابراهیم تاتلیسس انگشت اتهام را به سوی گروه تروریستی پ.ك.ك نشانه رفته اند .

در این بیانیه با اشاره به اینكه ابراهیم به عنوان یك هنرمند كرد همواره از آرمان ها و مبارزات مشروع كردهای تركیه برای به دست آوردن حقوق شان حمایت كرده است ، افزوده شده كه حركت پ.ك.ك هیچ گاه به فكر ترور كردن این یا آن نبوده است.

از سوی دیگر روز گذشته دفتر مسعود بارزانی رییس دولت اقلیم كردستان عراق با صدور بیانیه ای انتشار برخی گمانه ها درباره ارتباط این ترور با مشكلات ابراهیم تاتلیسس درسرمایه گذاری خود در منطقه اربیل عراق را قضاوتی عجولانه خواند و در عین حال افزود حتی اگر ارتباطی بین ترور ابراهیم با كردستان عراق وجود داشته باشد ، هیچ كس مصون از مجازات نخواهد بود و عاملان آن در پیشگاه قانون به مجازات خواهندرسید.

ابراهیم تاتلیسس خواننده معروف تركیه ای در بامداد دوشنبه هنگامی كه قصد خروج از یك شبكه تلویزیونی در استانبول را داشت هدف حمله قرار گرفت و دو تیر به سر او برخورد كرد.

پزشكان حال وی را وخیم دانسته و اعلام كرده اند كه ممكن است ابراهیم حتی در صورت زنده ماندن باقی عمر خود را فلج باشد...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
اولین آهنگ ابراهیم تاتلیسس بعد از ترور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابراهیم تاتلیسس ترور شد



 

 

ابراهیم تاتلیسس ترور شد

 

 

ابراهیم تاتلیسس خواننده مشهور تركیه ای در محله شیشلی استانبول از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفت و ترور شد.به گزارش عصر ایران و به نقل از  سی ان ان ترك حال عمومی این خواننده مشهور تركیه ای بسیار وخیم گزارش شده و پزشكان 24 ساعت آینده را برای زنده ماندن وی پس از این ترور حیاتی اعلام كرده اند .

 

بنا به اعلام پزشكان، گلوله از پشت وارد جمجمه ابراهیم تاتلیسس شده و از قسمت جلوی سر او خارج شده است . پزشكان اعلام كرده اند كه اولویت نخست آنها جلوگیری از خونریزی است.

پس از یك عمل جراحی 5 ساعته پزشكان اعلام كرده اند كه ممكن است حتی اگر تاتلیسس از این ترور جان سالم به در برد ، احتمال دارد باقی عمر خود را فلج باشد.

تاتلیسس شب گذشته و هنگامی كه پس از ضبط برنامه تلویزیونی مشهور خود " ایبو شو " از كانال تلویزیونی " بیاض تی وی " خارج می شد هدف این حمله قرار گرفت.

هنوز خبری درباره هویت ضارب و یا انگیزه او از این ترور منتشر نشده است ، اما پلیس اعلام كرده است كه ضارب از یك خودروی مشكی رنگ اقدام به شلیك چند گلوله كرده و به سرعت متواری شده است . پلیس تركیه افزوده است كه تحقیقات خود را برای شناسایی ضارب و دستگیری او آغاز كرده است.../عصر ایران