اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش امام جمعه تبریز به توهین فیتیله


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیامی اقدام موهن برنامه پخش شده از شبکه دو سیما را محکوم کرد و خواستار پیگیری این مسئله در مراجع قانونی شد.

خبرگزاری ایرنا: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیامی اقدام موهن برنامه پخش شده از شبکه دو سیما را محکوم کرد و خواستار پیگیری این مسئله در مراجع قانونی شد.

متن پیام آیت الله محسن مجتهدشبستری در این باره که امروز یکشنبه منتشر شد، به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

از قرار برخی نقل ها در شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران، برنامه ای پخش شده است که گویا اهانت آمیز به گویش آذری و مردم غیور آذربایجان بوده است، اینک این حرکت نابجا را محکوم نموده، امید است مسئولین محترم همواره مراقبت نمایند تا این قبیل موارد ولو به طور ناآگانه و بی غرضانه هم بوده باشد، تکرار نگردد.

از اینکه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اقدام مناسبی در عزل دست اندرکاران مربوطه نموده است سپاسگزاری می شود.

محسن مجتهد شبستری

در بخشی از اجرای جمعه گذشته برنامه تلویزیونی 'فیتیله' صحنه ای به نمایش درآمد که موجب شد در شبکه های اجتماعی بازتاب وسیعی داشته باشد و از آن به عنوان مصداق توهین به قومیت های کشور یاد شود.

روابط عمومی سازمان صدا و سیما نیز پس از این موضوع اعلام کرد پخش برنامه 'فیتیله' از شبکه دو سیما به دلیل توهین به آذری زبان ها فعلا متوقف است و با عوامل خاطی آن برخورد می شود.


ویدیو مرتبط :
اعتراض مردم زنجان به واکنش توهین برنامه فیتیله به ترکها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش امام جمعه تهران به مزاح قرائتی



 

 

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی

 

 

رسانیوز: حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در واکنش به مزاح حجت الاسلام و المسلمین قرائتی گفت: من معتقدم هم ایشان مردم را گریانده است و هم گاهی من مردم را خندانده ام، بنابراین باید امیدوار باشیم حضرت زودتر تشریف بیاورند.

 

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در پاسخ به اینکه واکنش شما به سخنان اخیر حجت الاسلام و المسلمین قرائتی چیست؟، گفت: من معتقدم هم ایشان مردم را گریانده است و من خودم با ایشان بوده ام و هم گاهی من مردم را خندانده‌ام، بنابراین باید امیدوار باشیم حضرت زودتر تشریف بیاورند.

پیش از این در سایت های خبری از حجت الاسلام و المسلمین قرائتی نقل شده بود: «بسیار دوست دارم که روضه‌خوان خوبی باشم اما نیستم، همسرم می‌گوید اگر من بتوانم مردم را بگریانم و حجت‌الاسلام صدیقی بتواند مردم را بخنداند امام زمان(عج) ظهور می‌کند».../رسانیوز