اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش افخم به حمله تروریستی در نیجریه



اخبار,اخبار سیاست خارجی , حمله تروریستی در نیجریه

 

اخبار سیاست خارجی - واکنش افخم به حمله تروریستی در نیجریه

مرضیه افخم با اظهار تاسف شدید از کشته شدن مردم بی‌گناه، آزادی فوری تمامی افراد بی‌دفاع ربوده شده را مورد تاکید قرار داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه حمله گروه تروریستی به یک روستا در شمال شرق نیجریه را که منجر به کشته شدن بیش از 30 نفر و ربودن 185 نفر از کودکان و زنان این روستا شد، محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، مرضیه افخم با اظهار تاسف شدید از کشته شدن مردم بی‌گناه، آزادی فوری تمامی افراد بی‌دفاع ربوده شده را مورد تاکید قرار داد.
اخبار سیاست خارجی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
عملیات تروریستی سنى هاى تندروى بوكوحرام در نیجریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش افخم به حمله تروریستی به مسجد شیعیان پاکستان



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,حمله تروریستی به مسجد شیعیان

سخنگوی وزارت خارجه ایران حمله تروریستی انتحاری به مسجد شیعیان پیشاور پاکستان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از شهروندان بی‌گناه در این حادثه شد را محکوم کرد.

مرضیه افخم با ابراز تسلیت و هم‌دردی ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران با خانواده‌ها و بازماندگان شهدای این واقعه، ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی علیه مردم بی‌گناه از هر قوم و مذهبی در پاکستان را محکوم کرده و آن را مغایر با آموزه‌های دین مبین اسلام و ارزش‌های انسانی می‌داند.

اخبار سیاست خارجی - ایسنا