اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش افخم به اظهارات رئیس‌جمهور یمن



اخبار,اخبارسیاست خارجی ,مرضیه افخم


 اخبار سیاست خارجی - واکنش افخم به اظهارات رئیس‌جمهور یمن

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره خیرخواه یمن بوده و از وحدت، ثبات و استقرار در این کشور حمایت کرده، گفت: استمرار هم‌فکری و مشارکت همه احزاب، گروه‌ها و جریان سیاسی و اجتماعی در روند سیاسی و هوشمندی مردم فهیم یمن امنیت و ثبات را به این کشور باز خواهد گرداند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "مرضیه افخم" سخنگوی وزرات امور خارجه با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور یمن در خصوص کشورمان اظهار داشت : سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر پایه عقلانیت و اعتدال، تعامل با کشورها، عدم دخالت در امور داخلی آنان، مبارزه با خشونت، افراطی‌گری، تروریسم، طائفه‌گرایی و حمایت از مطالبات مشروع و مسالمت آمیز استوار می‌باشد.
 
افخم با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره خیرخواه یمن بوده و از وحدت، ثبات و استقرار در این کشور حمایت کرده خاطرنشان کرد: استمرار همفکری و مشارکت همه احزاب، گروه‌ها و جریان سیاسی و اجتماعی در روند سیاسی و هوشمندی مردم فهیم یمن امنیت و ثبات را به این کشور باز خواهد گرداند.


 اخبار سیاست خارجی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
اظهارات رئیس جمهور در خصوص نسل سه و اینترنت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیروزآبادی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور: جوسازی احمدی نژاد تشویش اذهان عمومی است



فیروزآبادی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور

فیروزآبادی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور: جوسازی احمدی نژاد تشویش اذهان عمومی است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: جوسازی مقام محترم رئیس جمهوری آقای احمدی نژاد در سفر به استان خوزستان غیر قابل قبول و مایه تشویش اذهان عمومی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن غیر قابل قبول دانستن جوسازی های رئیس جمهور در سفر به خوزستان خواستار این شد که رئیس جمهور به اینگونه سخنان پایان دهد.

به گزارش دفتر ویژه رئیس کل ستاد نیروهای مسلح، سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آرمان جمهوری اسلامی ایران، عدالت و حمایت از محرومین است. هر کس رئیس جمهور می شود، همین آرمان را باید دنبال کند.

وی تاکید کرد: جوسازی مقام محترم رئیس جمهوری آقای احمدی نژاد در سفر به استان خوزستان غیر قابل قبول و مایه تشویش اذهان عمومی است.

عضو شورای عالی امنیت ملی خاطر نشان کرد: ملت ایران نشان داده است که همه خواستار عدالت بوده و شهدای این ملت فدائیان عدالت هستند، لذا امیداریم آقای احمدی نژاد به این گفتمان خود خاتمه دهد./عصرایران