اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش استقلال به اظهارات اخیر رویانیان


مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از آقای رویانیان حرف‌هایی به جز این انتظار نمی‌رود! به هر حال ایشان فوتبالی نبودند و اصلا عجیب نیست که فرمول و لگاریتم امتیازدهی در رنکینگ فیفا را هم زیر سوال ببرند.

خبرگزاری مهر: مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از آقای رویانیان حرف‌هایی به جز این انتظار نمی‌رود! به هر حال ایشان فوتبالی نبودند و اصلا عجیب نیست که فرمول و لگاریتم امتیازدهی در رنکینگ فیفا را هم زیر سوال ببرند.

 محمد سررشته داری ضمن بیان مطلب فوق افزود: صعود و سقوط تیم‌ها در رنکینگ تابع فرمول مشخصی است که بستگی به تعداد بازی‌ها و پیروزی‌های یک تیم دارد. استقلال در سه سال اخیر حضوری مداوم در لیگ قهرمانان آسیا داشته که از همین حیث تعداد بازی‌ها و بردهایش هم مشخص است. اصولا فکر می‌کنیم که یکی از دلایل 446 شدن پرسپولیس همین تفکرات دوستان پرسپولیسی و در واقع، ندانستن‌های‌ آنهاست.

وی افزود: ما انتظار داشتیم رکوردی را که استقلال به عنوان اولین تیم ایرانی در رنکینگ باشگاه‌های جهان شکسته و در بهترین رتبه تاریخی باشگاه‌های ایرانی ایستاده، توأم با تبریک دیگر باشگاه‌های داخلی باشد.
تفاوت مدیریت استقلال و پرسپولیس در همین موارد است وقتی علی دایی آقای گل جهان شد دکتر فتح‌الله‌‌زاده به وی تبریک گفت و البته اظهار داشت که به ایرانی بودن خود افتخار می‌کند.

سررشته‌داری ادامه داد: همان ساز و کاری که علی دایی را آقای گل جهان کرده الان استقلال را به رتبه 85 جهان رسانده منتهی حسادت آنقدر جلوی چشم دوستان را گرفته که حتی نمی‌توانند به عنوان یک ایرانی خوشحال شوند یا تبریک بگویند. در این بین فقط کم مانده بود که دوستان پرسپولیسی برای توجیه عدم موفقیت‌ها و شکست‌های‌شان در تمام جام‌ها، فیفا را زیر سوال ببرند که خدا را شکر این کار را هم کردند! البته این اتفاق موجب می‌شود تا بقیه زیر سوال بردن‌های‌شان نیز بی‌ارزش شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال همچنین درخصوص اظهارات مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس یادآور شد: متاسفانه این موضوع تبدیل به عادت شده که به هنگام باخت‌ها خصوصا برای تیم پرسپولیس که طی چهار سال گذشته شرایط بدی را تجربه کرده است کج بودن زمین تبدیل به بزرگترین بهانه شود.

وی تاکید کرد: یک برد تصادفی، دو برد تصادفی، یک قهرمانی تصادفی، یک یا دو صعود آسیایی تصادفی، مگر می‌شود استقلال بازی‌های خود را در ایران و آسیا با موفقیت پشت‌سر بگذارد اما همیشه در مظان اتهام واقع شود؟ این اتهامات تاریخ مصرف داشت که بعد از رنکینگ فیفا و همین‌طور بازی‌‌های بین‌المللی استقلال در سطح قاره رنگ باخت.

سررشته‌داری همچنین گفت: به نظرم پرسپولیسی‌ها به جای این بهانه‌جویی‌ها در طی چهار سال گذشته می‌بایست معایب خود را می‌شناخته و حل می‌کرده نه اینکه چهار سال ببازند و مدام بهانه جور کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال تصریح کرد: ادله‌ای که در مورد مسائل داوری آورده‌اند کاملا غلط است و حالا دیگر حتی خواجه‌حافظ شیرازی هم می‌داند که اینها بهانه‌های دوستان برای شکست‌های‌شان است. در خصوص مسئله دوپینگ هم که پاک بودن بازیکنان استقلال به اثبات رسید باید بگوییم که اگر برحقیقت داشتن این مسئله یقین داشتید چه طور اقدام به جذب یکی  از آن بازیکنان مدنظر کردید که در حال حاضر در تیم شما توپ می‌زند!؟

وی افزود: کاش اندکی بیشتر به آمار رجوع کنیم نه اینکه آنچه خود می‌پنداریم را دلیل بدانیم و در موردش حرف بزنیم. آمار اشتباهات داوری همین امسال هم دوباره به سود پرسپولیس بوده است. اما اینجا در استقلال کسی به این مسائل توجهی نمی‌کند.  معایب خودمان را بیشتر از اشتباهات داوران آنالیز می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
اظهارات تند دایی علیه رویانیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش اکرمی به اظهارات اخیر آیت‌الله جنتی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

واکنش اکرمی به اظهارات اخیر آیت‌الله جنتی

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اعضای شورای نگهبان چه در قالب شورا و چه به صورت فردی نباید پیش از آغاز انتخابات به این مساله بپردازند چرا که معتقدم چنین جبهه گیری‌هایی که جنبه قانونی نیز ندارد فضای بدی را در جامعه ایجاد می‌کند و به طور کلی صحیح نیست.

سید رضا اکرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اظهارات اخیر جنتی در مورد انتخابات آینده ریاست جمهوری، تصریح کرد: با توجه به اینکه تا پایان امسال ثبت نام و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را نخواهیم داشت بنابراین بر اساس زمان و مکان نباید چنین مسائلی را مطرح کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون مساله‌ای که بیش از هر چیز ضرورت دارد این است که ما به مردم رجوع کنیم و ببینیم که دغدغه‌های اصلی آن‌ها چیست. به نظر می‌رسد مساله اصلی مردم موضوعاتی همچون تورم، اشتغال و عدم ثبات در مدیریت‌ها است. بنابراین اگر فردی زمان‌شناس باشد باید ابتدا به تحلیل این موارد بپردازد در اینصورت زمانی برای طرح این مسائل باقی نخواهد ماند.

اکرمی با تاکید بر اینکه مقامات و مسئولانی که از طریق ثبت نام کاندید‌ها و بوسیله تایید صلاحیت‌ها همواره یک سوی انتخابات هستند، نباید پیش از انتخابات در این مورد اظهار نظری داشته باشند، گفت: این مسئولان باید بیش از دیگران در سخنان خود احتیاط داشته باشند. همانگونه که دولت و وزارت کشور که برگزارکنندگان انتخابات هستند نمی‌توانند در مورد افراد نظری بدهند، اعضای شورای نگهبان نیز چه در قالب شورا و چه به صورت فردی نباید پیش از آغاز انتخابات به این مساله بپردازند.

وی افزود: من معتقدم چنین جبهه گیری‌هایی که جنبه قانونی نیز ندارد فضای بدی را در جامعه ایجاد کرده و به طور کلی صحیح نیست.

اکرمی ضمن توصیه مسئولان به صبر و حوصله در رابطه با انتخابات آینده خاطرنشان کرد: مسئولان شورای نگهبان نیز پس از آغاز زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات می‌توانند نظر خود را در قالب تایید و یا عدم تایید کاندیدای مطرح كنند./ایلنا