اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش استاندار به گفتگوی تلویزیونی قائم‌مقام وزیر کشور



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

استاندار تهران در رابطه با تغییر معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران و موضع‌گیری سخنگوی محترم وزیر کشور در یک برنامه تلویزیونی توضیحاتی را ارائه کرد .

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران ، سید حسین هاشمی در رابطه با موضع‌گیری قائم‌مقام وزیر کشور در یک برنامه تلویزیونی مبنی بر تغییر معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران به دلیل حمله به سفارت عربستان گفت : با توجه به اینکه بحث تغییر معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران از چند ماه پیش به شکل جدی مطرح بود و مسئله‌ی حمله به سفارت عربستان هنوز در حال پیگیری و بررسی است ارتباط این تغییر و موضوع سفارت دور از ذهن به نظر می‌رسید .

وی ادامه داد : ممکن است به وزیر محترم کشور در این رابطه اطلاعاتی رسیده باشد که بنده در جریان آن نیستم و چون ایشان تمام وقت مشغول جلسات دولت و برنامه ششم توسعه هستند موفق به گفت و گو با ایشان نیز در این رابطه نشده بودم .

استاندار تهران در پایان خاطر نشان کرد : آقای امیری به عنوان سخنگوی محترم وزارت کشور احتمالاً در این رابطه اطلاعات کامل تری را در اختیاردارند که این موضوع را مطرح کردند .

 

اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
نشست خبری قائم مقام وزیر صنعت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر کشور «مرتضوی» را به عنوان مشاور ارشد خود معرفی کرد/دوست حسینی قائم‌مقام وزیر صنعت شد



وزیر کشور,مشاور ارشدوزیرکشور,قائم‌مقام وزیر صنعت

وزیر کشور «مرتضوی» را به عنوان مشاور ارشد خود معرفی کرد/دوست حسینی قائم‌مقام وزیر صنعت شد

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، سید صولت مرتضوی معاون سیاسی سابق این وزارتخانه را به عنوان مشاور ارشد خود معرفی کرد.

به گزارش  فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در یک نشست خبری فرمان آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستای سراسر کشور را صادر کرد.
فضلی در این مراسم که سید کاظم میرولد معاون سیاسی وی نیز حضور داشت، سید صولت مرتضوی معاون سیاسی سابق وزارت کشور را به عنوان مشاور ارشد خود معرفی کرد.

 

دوست حسینی قائم‌مقام وزیر صنعت شد

احمد دوست حسینی، دبیرکل اتاق بازرگانی تهران به سمت قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت منصوب شد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز دوست‌ حسینی اعلام کرد که انتصاب وی در این سمت قطعی و در حال حاضر حکم انتصاب وی قطعی شده است. پس از انتصاب دوست‌حسینی در سمت قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، ابراهیم بهادرانی جایگزین وی در سمت دبیرکل اتاق بازرگانی تهران شد.
دوست حسینی سابقه تصدی معاونت وزارت صنایع را در کارنامه کاری خود دارد.

فارس/ایسنا