اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش آمریکا به حمله به مسجد عربستان


وزارت خارجه آمریکا دربیاینه ای حمله تروریستی به مسجد شیعیان عربستان درمنطقه «الاحساء» را محکوم کرد.

خبرگزاری ایرنا: وزارت خارجه آمریکا دربیاینه ای حمله تروریستی به مسجد شیعیان عربستان درمنطقه «الاحساء» را محکوم کرد.

وزارت خارجه آمریکا روزجمعه طی بیانیه ای حمله تروریستی روزجمعه در عربستان را محکوم کرد.

دراین بیانیه که توسط جان کربی سخنگوی این وزارت خارجه قرائت شد، آمده است : آمریکا حمله تروریستی روزجمعه به مسجد شیعیان را که برای انجام فریضه دینی وصلح طلبانه نماز که درمنطقه « الاحساء» عربستان، گرد هم آمده بودند، محکوم می کند.

وزارت خارجه آمریکا دراین بیانیه ضمن ابرازهمدردی با خانواده قربانیان وآروزی بهبود سریعتر برای مجروحان این حادثه تروریستی خواستاردستگیری هرچه سریعترعاملان این حمله تروریستی که باعث بیشتر شدن خشونت ها درمنطقه خواهد شد تاکید کرد.

به گزارش وزارت کشورعربستان، حمله تروریستی به نمازگزاران درنماز جمعه مسجد شیعیان درمنطقه «الاحساء»، دست کم 4 کشته و 18 زخمی بر جای گذاشته است.

الاحساء از بزرگترین و به روایتی بزرگترین استان عربستان با جمعیتی حدود 1/5 میلیون نفر و بیش از 530 هزار کیلومتر مربع مساحت است.


ویدیو مرتبط :
حمله تروریستی به مسجد شیعیان در قطیف عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش مسئولیت حمله به مسجد شیعیان در قطیف را برعهده گرفت / واکنش ایران به عملیات انتحاری قطیف عربستان



گروه دولت اسلامی (داعش) روز جمعه مسئولیت حمله انتحاری به مسجد شیعیان در قطیف عربستان را بر عهده گرفت.

خبرگزاری فرانسه در خبری فوری گزارش داد گروه دولت اسلامی (داعش) روز جمعه مسئولیت حمله انتحاری به مسجد شیعیان در قطیف عربستان را بر عهده گرفت.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ایران عملیات انتحاری قطیف عربستان را محکوم کرد

 

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه ، مرضیه افخم شامگاه جمعه با تاکید بر لزوم شناسایی و مجازات عاملان این حادثه تروریستی، خاطرنشان کرد: مقابله و مبارزه با گروه های تروریستی و افراطی و عدم ماجراجویی های خارجی و توقف تحمیل هزینه های جبران ناپدیر به ملتهای منطقه گامهای ضروری است که باید در اولویت قرار گیرد.

بر اثر حمله انتحاری به مسجد امام علی(ع) شیعیان در شهرک القدیح استان قطیف عربستان، دست کم 17 نفر به شهادت رسیده و 13 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

اخبار بین الملل- ایرنا