اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش آمریکا به حملات تروریستی بلژیک


«باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا که در هاوانا، پایتخت کوبا به سر می برد، روز سه شنبه در واکنش به انفجارهای تروریستی در بروکسل گفت: ایالات متحده «هر کار که لازم باشد» خواهد کرد تا حمله کنندگان به بلژیک را به دست عدالت بسپارد.

خبرگزاری ایرنا: «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا که در هاوانا، پایتخت کوبا به سر می برد، روز سه شنبه در واکنش به انفجارهای تروریستی در بروکسل گفت: ایالات متحده «هر کار که لازم باشد» خواهد کرد تا حمله کنندگان به بلژیک را به دست عدالت بسپارد.

اوباما امروز در سخنرانی خود در پایتخت کوبا گفت: ما باید فارغ از ملیت یا نژاد یا ایمان خود، در مبارزه با بلای تروریسم با یکدیگر باشیم. ما کسانی که امنیت مردم جهان را به خطر می اندازند می توانیم شکست دهیم و شکست خواهیم داد.

رسانه های آمریکایی اعلام کردند که وزارت امنیت ملی و پلیس اف بی آی بدنبال حمله های تروریستی امروز بروکسل ضمن زیر نظر گرفتن تحولات مربوط به این وقایع بر تدابیر امنیتی در اکثر شهر های این کشور از جمله نیویورک و واشنگتن افزوده اند.

بر این اساس، پلیس فدرال شهر نیویورک شمار نیروهای خود درفرودگاه های کندی ، نیوآرک و لاگواردیا را افزایش داده است.

انفجاری تروریستی صبح روز سه شنبه در فرودگاه و متروی بروکسل پایتخت بلژیک، بیش از 30 کشته و 187 زخمی برجا گذاشت.


ویدیو مرتبط :
واکنش بازیگران هالیوود به حملات تروریستی پاریس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش اوباما به شکست تیم ملی آمریکا مقابل بلژیک



اخبار,اخبارورزشی, اوباما


اخبار ورزشی - ستایش اوباما از عملکرد دروازه‌بان تیم ملی آمریکا

رییس‌جمهور آمریکا به صورت تلفنی از عملکرد تیم هاوارد در بازی برابر بلژیک تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، آمریکا در مرحله یک هشتم نهایی جام‌جهانی 2014 برزیل با نتیجه‌ دو بر یک برابر بلژیک شکست خورد. در این دیدار تیم هاوارد، دروازه‌بان "یانکی‌ها" عملکرد بسیار خوبی داشت و بارها مانع از گلزنی مهاجمان بلژیک شد.


باراک اوباما، رییس‌جمهور آمریکا پس از نمایش خوب تیم هاوارد برابر بلژیک به صورت تلفنی با این دروازه‌بان گفت‌وگو و از او به خاطر نمایش خوبش برابر بلژیک تشکر کرد.


صفحه اجتماعی کاخ سفید در توییتر نیز پس از حذف این کشور از جام‌جهانی 2014 برزیل ابراز امیدواری کرد آمریکا در جام‌جهانی بعدی عملکرد بهتری داشته باشد.

 اخبار ورزشی - ایسنا