اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش‌ رسمی ایران به شهادت‌ سرباز وطن


مرضیه افخم با ابراز تاسف شدید از خبر به شهادت رسیدن یکی از مرزبانان ایرانی بدست تروریستها، دولت پاکستان را مسئول پاسخگویی نسبت به این موضوع ناگوار دانست.

خبرگزاری فارس: مرضیه افخم با ابراز تاسف شدید از خبر به شهادت رسیدن یکی از مرزبانان ایرانی بدست  تروریستها، دولت پاکستان را مسئول پاسخگویی نسبت به این موضوع ناگوار دانست.

وی با اظهار اینکه تاکنون اقدام جدی از سوی طرف های پاکستانی انجام نشده است اضافه کرد: ایران خواستار اقدام جدی و فوری دولت پاکستان برای دستگیری و تحویل تروریست ها و تضمین سلامتی  و بازگشت مرزبانان می باشد و عدم اقدام جدی  نسبت به هرگونه اقدام و تحرکی که مغایر با  روابط دوستانه و برادرانه دو کشور همسایه مسلمان صورت گیرد، خلاف حسن همجواری  بشمار می آید.

سخنگوی وزارت خارجه اضافه کرد: مقامات ایرانی بارها مراتب ناخرسندی و نگرانی خود در خصوص اقدامات تروریستی در نقاط مرزی را اعلام  و جمهوری اسلامی ایران بر اقدام لازم از سوی پاکستان برای جلوگیری از تردد و استفاده تروریست ها از خاک پاکستان تاکید نموده است.

افخم  همچنین تاکید کرد:   مرزهای ایران و پاکستان همواره مرزهای دوستی و صلح بوده است و تاکنون هیچگونه تعرضی از داخل خاک ایران به سمت پاکستان صورت نگرفته است ولی متاسفانه طی ماههای اخیر استفاده گروههای تروریستی از خاک پاکستان و تعرض علیه منافع و شهروندان ایران روند فزاینده ای بخود گرفته است. سخنگوی وزارت خارجه خاطر نشان ساخت: ایران آمادگی دارد هرگونه همکاری در هر سطحی با دولت پاکستان برای تامین امنیت مناطق مرزی دو کشور و مقابله با تروریزم بعمل آورد.


ویدیو مرتبط :
رقص سرباز وطن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: واکنش فرهادی به شهادت سرباز وطن



اخبار فرهنگی - عکس: واکنش فرهادی به شهادت سرباز وطن

اصغر فرهادی در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نسبت به واقعه دردناک شهادت گروهبان جمشید دانایی فر توسط گروهک تروریستی جیش العدل واکنش نشان داد.

خبر شهادت گروهبان جمشید دانایی فر توسط گروهک تروریستی جیش العدل، موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,اصغر فرهادی

 
 اصغر فرهادی، کارگردان سینما و برنده جایزه اسکار نیز درصفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نسبت به این واقعه دردناک واکنش نشان داد و نوشت:خداوند به خانواده هایشان صبر دهد.
اخبار فرهنگی - پیام نو