اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واژگونی پراید در اتوبان سعیدی +عکس


واژگونی خودروی سواری در بزرگراه آیت ا..سعیدی سه مصدوم بر جای گذاشت.

پایگاه خبری 125: واژگونی خودروی سواری در بزرگراه آیت ا..سعیدی سه مصدوم بر جای گذاشت.

در پی تماس تعدادی از رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با جدول حاشیه بزرگراه آیت الله سعیدی، و محبوس شدن راننده و سرنشینان آن در خودرو، شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 38 را به شمال به جنوب آیت الله سعیدی، زیر گذر پاسگاه نعمت آباد اعزام کرد.

عباس جهانگیری(فرمانده ایستگاه38) در این باره اظهار داشت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پراید به دلیل سرعت بالا وعدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه پس از برخورد شدید با جداول حاشیه بزرگراه، در مسیر تند روی بزرگراه واژگون و سرنشینان خودرو قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده بودند.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان بلافاصله با قراردادن علائم هشداردهنده ایمن سازی های محل حادثه را انجام دادند و از حوادث بعدی جلوگیری کردند و با توجه به نشت بنزین خودرو با قطع جریان برق از آتش سوزی احتمالی جلوگیری کردند.

گفتنی است: آتش نشانان سه سرنشین خودروی آسیب دیده را به نام های(محمد- ب 24 ساله، حسین- ا 27 ساله و میلاد- ب24 ساله) را که از ناحیه سروصورت و دست و کمر دچار آسیب دیدگی شده بودند را تحویل عوامل اورژانس دادند.

واژگونی پراید در اتوبان آیت الله سعیدی +عکس

واژگونی پراید در اتوبان آیت الله سعیدی +عکس

واژگونی پراید در اتوبان آیت الله سعیدی +عکس

واژگونی پراید در اتوبان آیت الله سعیدی +عکس

واژگونی پراید در اتوبان آیت الله سعیدی +عکس

واژگونی پراید در اتوبان آیت الله سعیدی +عکس


ویدیو مرتبط :
واژگونی وانت در اتوبان.....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف حادثه ساز پراید و کامیون در اتوبان همت + عکس



اخبار حوادث - تصادف حادثه ساز پراید و کامیون در اتوبان همت + عکس

تیم پزشکی اورژانس تهران ، دو سرنشین جوان تصادف شدید پراید و کامیون را که ساعت 16:45 دیروز دوشنبه 21 مهرماه 93 در اتوبان همت رخ داده بود نجات دادند.

به گزارش باشگاه خبنرگاران، تیم پزشکی اورژانس تهران ، دو سرنشین جوان تصادف شدید پراید و کامیون را که ساعت 16:45 دیروز دوشنبه 21 مهرماه 93 در اتوبان همت رخ داده بود، نجات دادند.
 
با اعلام خبر این تصادف ، سریعا آمبولانس های این مرکز در محل حادثه حاضر شدند.ماجرا از این قرار بود که خودرو پراید به عقب یک ماشین کامیون برخورد کرده بود و در اثر این تصادف دو سرنشین خودرو پراید دچار آسیب شده بودند.
 
بنابر گزارش آقایان نقاشیان و پوربزرگی ، اعضای تیم پزشکی حاضر در صحنه ، دو مصدوم دچار صدماتی از ناحیه سر و گردن شده بودند که اقدامات لازم پزشکی در صحنه تصادف بر روی مصدومان صورت گرفت.این مصدومان جهت ادامه درمان سریعا به بیمارستان حضرت رسول اکرم منتقل شدند.
 
شاهدان عینی سرعت زیاد خودرو پراید را علت تصادف ذکر کرده اند.

 

اخبار,اخبار حوادث,تصادف

 

اخبار,اخبار حوادث,تصادف

 

اخبار,اخبار حوادث,تصادف

 اخبار حوادث - باشگاه خبنرگاران