اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واژگونی هوو دو نفر را كشت



 

واژگونی هوو دو نفر را كشت

 

معاون عملیات پلیس راه كشور گفت: واژگونی یك دستگاه تریلر هوو به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده دو نفر را كشت.

سرهنگ صمد اسفندیاری در مورد مهمترین تصادفات شبانه روز گذشته در جاده های كشور با بیان اینكه در كیلومتر ۶۰ جاده بیستون ـ سنقر در استان كرمانشاه یك دستگاه تریلر هوو در ساعت ۱۴ روز گذشته واژگون شد، گفت: در این حادثه كه به علت تخطی از سرعت مطمئنه رخ داد دو نفر كشته و یك نفر مجروح شد.

دنده عقب پژو دو نفر را كشت و دو نفر را راهی بیمارستان كرد

وی همچنین با بیان اینكه در ساعت ۸:۵۰ روز جمعه ماموران پلیس راه استان خراسان رضوی از وقوع تصادفی در كیلومتر پنج جاده مشهد باخبر شدند، گفت: در این حادثه كه میان یك دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ و یك دستگاه اتوبوس رخ داد، دو نفر كشته و دو نفر مجروح شدند.

به گفته وی این حادثه به دلیل بی توجهی طرفین در هنگام دنده عقب راننده پژو رخ داد.

اسفندیاری همچنین با اعلام خبر برخورد دو دستگاه موتورسیكلت در محور فوج افروز در بابل گفت: این حادثه كه در ساعت ۲۳:۵۰ شب جمعه میان دو دستگاه موتورسیكلت رخ داد دو نفر كشته و یك تن مجروح شدند.

به گفته وی، كارشناسان تصادفات پلیس راه انحراف به چپ از جانب راكب یكی از موتورسیكلت ها را علت بروز این حادثه اعلام كرده اند.

معاون عملیات پلیس راه كشور با اعلام خبر تصادف یك دستگاه تریلر دان سنگ در خراسان جنوبی به ایسنا گفت: این حادثه كه در مقابل پلیس راه بیرجند در ساعت ۱۸:۵۵ روز پنج شنبه۱۷ شهریورماه در اثر خالی شدن ترمز تریلر رخ داد موجب برخورد این تریلر با چند دستگاه خودرو شد كه در این حادثه پنج تن مجروح كه حال یكی از مجروحان وخیم گزارش شده است..... / خبرگزارى ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
ماشین های هیولایی 8 نفر را كشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بر اثر واژگونی اتوبوس ۶ نفر فوت و ۱۴ نفر مجروح شدند



 

 

بر اثر واژگونی اتوبوس ۶ نفر فوت و ۱۴ نفر مجروح شدند

 

 

سرهنگ رضا سلبی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی فارس گفت: متأسفانه بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور یزد طبس در ساعت ۴ صبح تا کنون ۶ نفر فوت و ۱۴ نفر مجروح شده اند.

 

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات واصله از پلیس راه استان یزد روند امداد و نجات در این حادثه بسیار ضعیف بوده و همین عامل باعث شده تا احتمال افزایش تلفات این تصادف افزایش پیدا کند.

این فرمانده انتظامی گفت: در محورهای اسالم به خلخال، اردبیل به آستارا، گردنه حیران در محور مریوان، محدوده بیجار در استان کردستان شاهد بارش برف هستیم این در حالی است که در غالب محورهای شرقی و جنوب شرقی کشور بارش باران در حال رخ داد است و جاده ها لغزنده است..../ فارس