اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واژگونی مرگبار پراید در بزرگراه نیایش


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در بزرگراه نیایش یک جوان ۲۴ ساله جان خود را از دست داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در بزرگراه نیایش یک جوان ۲۴ ساله جان خود را از دست داد.

سید جلال ملکی درباره عملیات امداد رسانی در این حادثه گفت : در ساعت ۲۳:۵۳ شب گذشته برخورد دو دستگاه خودروی پراید در مسیر شرق به غرب بزرگراه نیایش ورودی سردار جنگل به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ایستگاه ۹۴ به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید به هنگام حرکت و پس از برخورد با دیگر خودروی پراید از مسیر اصلی منحرف و در نهایت واژگون می شود.

ملکی افزود: پس از واژگونی خودروی پراید راننده این خودرو که یک مرد ۲۴ ساله از داخل خودرو به بیرون پرتاب شد.

وی با بیان اینکه این مرد جوان در دم جان سپرد افزود: آتش نشانان خودروها را به محل امن هدایت کرده و در ساعت ۵۲ دقیقه بامداد محل را در اختیار عوامل پلیس راهور قرار می دهند.


ویدیو مرتبط :
واژگونی مرگبار اتوبوس زائران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخورد مرگبار پراید با گاردریل‌ در بزرگراه تهران-قم/ 5 تن کشته و مجروح شدند



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه پراید با گاردریل‌ در بزرگراه تهران-قم و 5 کشته و مجروح در این حادثه خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزییات این حادثه گفت:ساعت 4:53 بامداد حادثه تصادف خودرو در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران ـ قم نرسیده به عوارضی به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.
 
وی افزود: بلافاصله مأموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد یک دستگاه  پراید به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و با گاردریل‌ها حاشیه بزرگراه برخورد کرده است.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد:خودرو دارای 5 سرنشین بوده که پیش از رسیدن آتش‌نشانان 4 سرنشین شامل  یک دختر 10 ساله، دو خانم 20  و 40 ساله و  یک مرد 45 ساله توسط شهروندان خارج شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند اما راننده که یک پسر 22 ساله‌ بود داخل  خودرو گرفتار و محبوس شده بود.
 
وی ادامه داد: آتش‌نشانان  با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و راننده  را خارج و تحویل اورژانس دادند که متأسفانه مرگ وی تایید شد.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران