اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واژگونی خونین پژو پارس در جاده زنجان/ مرگ تلخ دو نوزاد در بیمارستان



رئیس پلیس راه استان زنجان از واژگونی مرگبار یک دستگاه سواری پژو در روز گذشته خبر داد.

سرهنگ شیر محمدی، رئیس پلیس راه استان زنجان در گفت‌و‌گو با  باشگاه خبرنگاران گفت: یک دستگاه سواری پژو پارس که در محور زنجان – خدابنده در حال حرکت بود، از مسیر خود واژگون بود.

وی در ادامه بیان کرد: در پی وقوع این حادثه، 4 تن دچار مجروحیت شدند که با حضور نیروهای امدادی، مجروحان به بیمارستان منتقل شدند و یک نوزاد دو ماهه و یک نوزاد یازده ماهه به دلیل شدت جراحت، در بیمارستان جان باختند.

رئیس پلیس راه استان زنجان به علت وقوع این حادثه اشاره کرد و اظهار داشت: کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه، علت این حادثه را، عدم کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده سواری پژو اعلام کردند.

 

 اخبار  حوادث  - یاشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
ویدئویی از واژگونی همزمان 5 خودروی پژو پارس در جاده تبریز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واژگونی خونین پژو 206 در جاده دینار آباد/ خانم راننده راهی بیمارستان شد + عکس




اخبار حوادث  - واژگونی خونین پژو 206 در جاده دینار آباد/ خانم راننده راهی بیمارستان شد + عکس

واژگونی یکدستگاه خودرو پژو 206 یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، صبح امروز ، ساعت 09:16 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پژو 206 واقع در شهریار،جاده دینار آباد به طرف رزکان  گزارش گردید.
 
ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه های 101 مرکزی  و 501 رزکان  را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند.

بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو 206 با دو سرنشین خانم به علتی نامعلوم از مسیر جاده منحرف و واژگون که منجر به مصدوم شدن یک نفر  گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال یافت.

گفتنی است، خودرو مذکور با هماهنگی راهنمائی و رانندگی مستقر در محل حادثه به پارکینگ منتقل گردید.

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  رانندگی

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  رانندگی

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران