اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واژگونی خونین مینی بوس حامل خانواده سپاه



دقایقی پیش؛
واژگونی خونین مینی بوس حامل خانواده سپاه

دقایقی پیش یک حادثه خونین به دلیل برخورد یک دستگاه خودرو رنو ال 90 با مینی بوس حامل خانواده سپاه، رخ داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، لحظاتی پیش در محور قم - سلفچگان یک حادثه خونین رخ داد.

اطلاعات حاکی است که یک دستگاه مینی بوس در محور قم - سلفچگان واژگون شده است.

با توجه به مصدوم و مجروح شدن 14 نفر از سرنشینان مینی بوس چند دستگاه آمبولانس به محل سانحه اعزام شده و نسبت به انتقال مجروحان به مراکز درمانی قم اقدام کردند.

**واژگونی خونین مینی بوس حامل خانواده سپاه
سرهنگ جمشیدی راد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت 10:45 دقیقه صبح امروز در استان قم محور قم – سلفچگان کیلومتر 6 یک دستگاه سواری رنو ال 90 از عقب با یک دستگاه مینی بوس برخورد کرد که در ادامه این تصادف مینی بوس از مسیر خود واژگون شد.

رئیس پلیس راه استان قم در ادامه افزود:در این  مینی بوس  15 تن از خانواده سپاه که درحال اردو به مقصد خرم آباد بودند دچار مجروحیت شدند که در ادامه 4 تن به علت جراحت زیاد به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی در خاتمه بیان کرد: کارشناسان پلیس پس ورود به صحنه حادثه علت حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده سواری رنو ال 90 اعلام کردند. /باشگاه خبرنگاران

 

 


ویدیو مرتبط :
14 کشته در پی واژگونی مینی بوس در سد کارون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واژگونی خونین مینی‌بوس حامل دانشجویان در قم



اخبار حوادث - واژگونی خونین مینی‌بوس حامل دانشجویان در قم

حال دو نفر از مجروحان وخیم است و بقیه به صورت سطحی جراحت دیده‌اند.

واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس حامل دانشجویان استان قم در 17 کیلومتری محور دلیجان- اصفهان یک کشته و 20 مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی حسنی رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ساعت 8 و 45 دقیقه دیروز یک دستگاه مینی‌بوس حامل دانشجویان استان قم که برای اردو به اصفهان در 17 کیلومتری محور" دلیجان به اصفهان " در حرکت بود از جاده منحرف و واژگون می‌شود.

وی بیان کرد: در این حادثه یک نفر از سرنشینان مینی‌بوس به علت شدت جراحات وارده ناشی از واژگونی فوت کرده و 20 نفر از مسافران نیز مجروح شدند که توسط عوامل امدادی به بیمارستان امام صادق(ع) شهرستان دلیجان منتقل شدند. حال دو نفر از مجروحان وخیم است و بقیه به صورت سطحی جراحت دیده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح‌کرد: کارشناسان پلیس‌راه علت اصلی این واژگونی را بی‌احتیاطی از سوی راننده مینی‌بوس به علت عدم توانایی در کنترل وسیله‌نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده و همچنین قصور از جانب اداره راه شهرستان دلیجان به علت عدم ایمن‌سازی راه پیرامون بهینه بودن سطح آسفالت اعلام کرد.
اخبار حوادث - ایسنا