اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واژگونی خونین مینی‌بوس با 40 سرنشین / مسافران از عروسی باز می‌گشتند



اخبار حوادث - شب گذشته رخ داد
واژگونی خونین مینی‌بوس با 40 سرنشین / مسافران از عروسی باز می‌گشتند

سخنگوی سازمان امداد و نجات در پی واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور نهاوند از امداد رسانی به 40 سرنشین این مینی بوس خبر داد .

حسین درخشان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ، در تشریح حادثه ی جاده‌ای شب گذشته در محور نهاوند گفت : ساعت 23 و 25 دقیق شب گذشته در نهاوند - فیروزان استان همدان ، واژگونی یک دستگاه مینی بوس به امداد و نجات اطلاع داده شد . و باتوجه به گزارش دریافتی نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند .

وی در ادامه با بیان اینکه این حادثه در محور نهاوند - کرمانشاه 30 کیلومتری پایگاه به سمت نهاوند بالاتر ا ز روستای تپه علی روی داد ،‌ افزود :  این مینی بوس در حال برگشت از مراسم عروسی بود که به علت واژگونی  40 نفر سرنشین آن  دچار حادثه شدند .

درخشان با شاره به آسیب دیدگی 40 نفر اظهار داشت : در این حادثه 31 نفر دچار مصدومیت شدند که تحت در مان سرپایی امدادگران قرار گرفتند و 7 نفر دیگر پس  از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند .
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
14 کشته در پی واژگونی مینی بوس در سد کارون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واژگونی خونین مینی بوس حامل خانواده سپاه



دقایقی پیش؛
واژگونی خونین مینی بوس حامل خانواده سپاه

دقایقی پیش یک حادثه خونین به دلیل برخورد یک دستگاه خودرو رنو ال 90 با مینی بوس حامل خانواده سپاه، رخ داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، لحظاتی پیش در محور قم - سلفچگان یک حادثه خونین رخ داد.

اطلاعات حاکی است که یک دستگاه مینی بوس در محور قم - سلفچگان واژگون شده است.

با توجه به مصدوم و مجروح شدن 14 نفر از سرنشینان مینی بوس چند دستگاه آمبولانس به محل سانحه اعزام شده و نسبت به انتقال مجروحان به مراکز درمانی قم اقدام کردند.

**واژگونی خونین مینی بوس حامل خانواده سپاه
سرهنگ جمشیدی راد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت 10:45 دقیقه صبح امروز در استان قم محور قم – سلفچگان کیلومتر 6 یک دستگاه سواری رنو ال 90 از عقب با یک دستگاه مینی بوس برخورد کرد که در ادامه این تصادف مینی بوس از مسیر خود واژگون شد.

رئیس پلیس راه استان قم در ادامه افزود:در این  مینی بوس  15 تن از خانواده سپاه که درحال اردو به مقصد خرم آباد بودند دچار مجروحیت شدند که در ادامه 4 تن به علت جراحت زیاد به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی در خاتمه بیان کرد: کارشناسان پلیس پس ورود به صحنه حادثه علت حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده سواری رنو ال 90 اعلام کردند. /باشگاه خبرنگاران