اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واژگونی خودرو به زیر پل حادثه آفرید


رئیس پلیس راه کهگیلویه گفت: سقوط یک دستگاه وانت پیکان به زیر پل دره کل در محور قلعه‌رئیسی به دهدشت یک نفر کشته و 2 زخمی بر جای گذاشت.

خبرگزاری فارس: بر اثر وقوع تصادف دلخراش در محور دهدشت به قلعه‌رئیسی یک نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند.

در این تصادف که ساعتی پیش در کیلومتر 35 جاده دهدشت به قلعه‌رئیسی نرسیده به گچی اتفاق افتاد سقوط وانت‌پیکان به زیر پل دره کل پسر چهار ساله را به کشتن داد.

شاپور عابدی در گفت‌وگویی با تائید این خبر، اظهار داشت: یک دستگاه وانت پیکان که از دهدشت به مقصد قلعه‌رئیسی در حرکت بود در کیلومتر 35 جاده بر اثر ناتوانی راننده در کنترل خودرو به زیر پل دره کل سقوط کرد.

رئیس پلیس راه کهگیلویه تصریح کرد: بر اثر این تصادف پسر 4 ساله کشته و 2 سرنشین دیگر مصدوم شدند.

وی با اشاره به نبود علائم هشداردهنده در این مسیر پرتردد افزود: این خودرو به خاطر نبود حفاظ بر روی پل و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه واژگون و حادثه مرگبار را رقم زد.

عابدی با بیان این‌که اداره راه و شهرسازی به خاطر کوتاهی در نصب حفاظ و گاردریل مناسب و عدم نصب علائم ایمنی 50 درصد در وقوع تصادف مقصر شده است، تصریح کرد: راننده نیز به تخطی از سرعت مطمئنه توانایی کنترل خودرو را از دست داده و منجر به بروز حادثه خونین شد.

وی ضمن توصیه به رانندگان در رعایت سرعت مطمئنه تاکید کرد: با توجه به حادثه خیز بودن این محور می‌طلبد اداره راه و شهرسازی نسبت به نصب علائم هشداردهنده، گاردریل و حفاظ بر روی پل اقدام کند تا بیش از این شاهد وقوع حوادث دلخراش برای خانواده‌ها نباشیم.


ویدیو مرتبط :
سبقت موتورسوار از بین دو خودرو حادثه آفرید!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باز هم واژگونی اتوبوس حادثه آفرید/ واژگونی اتوبوس درمحور آزادشهر - شاهرود/ 10 کشته وزخمی در محور زاهدان ـ هامون



امداد امروز
10 کشته وزخمی در محور زاهدان ـ هامون

رئیس اداره حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل گفت: بامداد امروز بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی سواری در محور زاهدان ـ هامون سه نفر در دم جان باختند و در این سانحه رانندگی هفت نفر نیز مجروح شدند.

رضا نوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بامداد امروز بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی سواری در محور زاهدان ـ هامون سه نفر در دم جان باختند.

رئیس اداره حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل ادامه داد: در این سانحه رانندگی هفت نفر نیز مجروح شدند.

این مسئول اضافه کرد: این حادثه ساعت 4 و 45 دقیقه صبح امروز در حوالی روستای پل اسبی از توابع شهرستان هامون رخ داد،سه نفر از سرنشینان خوردوها در دم جان باختند و هفت نفر دیگر نیز زخمی شدند.

نوری افزود: مصدودمان حادثه توسط سه تیم اورژانس جاده‌ای شهرستان زابل برای مداوا به بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل منتقل شدند.

واژگونی اتوبوس درمحور آزادشهر - شاهرود

رییس مركز فوریت های پزشكی اورژانس ۱۱۵ گنبدكاووس از واژگونی یك دستگاه اتوبوس مسافربری درمحور آزادشهر - شاهرود خبر داد و گفت: در این سانحه هشت نفر از مسافران این اتوبوس مدل ولوو دچار مصدومیت شدند.

محمدرضا منتظری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: این حادثه حوالی ساعت ۳ بامداد امروز ( چهارشنبه) در محدوده خوش ییلاق و تیل آباد در محور آزادشهر - شاهرود رخ داد.

وی افزود: با اطلاع مركز فوریت های پزشكی گنبدكاووس از این حادثه، بلافاصله شش دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان شهید مطهری این شهرستان منتقل شدند.
منتظری با بیان اینكه مصدومان این حادثه دچار شكستگی در برخی اعضای بدن شده اند، اضافه كرد: هیچ مصدومی وضعیت بدحال ندارد و تنها برای درمان دربیمارستان شهید مطهری گنبدكاووس بستری هستند.

به گفته وی، از مجموع شش دستگاه آمبولانس اعزامی به محل حادثه، یك آمبولانس ازجمعیت هلال احمر و بقیه از مركز فوریت های پزشكی شهرهای گنبدكاووس، نوده خاندوز، آزادشهر و شاهرود بوده است.

قاسم دبوری فریمانی رییس اداره راه و شهرسازی گنبدكاووس نیز گفت: براساس اطلاعات به دست آمده از مسافرین و شاهدین حادثه، علت واژگونی این اتوبوس بروز نقص فنی در سیستم ترمز آن بوده است كه با مهارت راننده، اتوبوس به آرامی به كوه برخورد و واژگون می شود.

مسافران این حادثه اظهار داشتند كه راننده اتوبوس پس از اطلاع از نقص فنی در اتوبوس، مسافران را از جریان نقص فنی آگاه كرده بود و با رعایت اصول ایمنی از سوی مسافران، خسارت به حداقل رسید.