اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واژگونی خودروی زائران کربلا این بار در قم با ۲ کشته و ۱۳ مجروح



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از کشته شدن دو نفر و مجروح شدن 13 نفر دیگر بر اثر واژگونی یک دستگاه ون خبر داد.

محمدرضا حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حوادث امروز قم گفت: واژگونی ون در جاده قدیم قم ـ تهران از جمله این حوادث بود.

وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: این حادثه در کیلومتر 50 محور قدیم قم ـ تهران روی داد که در آن دو نفر جان خود را از دست دادند و 13 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه یک آقای 50 ساله و دختر 9 ساله از جان باختگان این حادثه بودند بیان کرد: حال چند نفر از این مجروحان که از زائران کربلا بوده و در مسیر عزیمت به کرج در حال حرکت بودند وخیم گزارش شده است.

حسنی اضافه کرد: مجروحان این حادثه توسط هفت دستگاه آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی نکویی و شهید بهشتی انتقال داده شدند.

وی از برخورد شدید ون با سه عابر پیاده در پردیسان خبر داد و بیان کرد: در این حادثه دو خانم 25 و 45 ساله و یک کودک پنج ساله به شدت مصدوم شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ابراز کرد: کودک و یکی دیگر از مجروحان با عملیات احیا به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی به مسمومیت خانمی 22 ساله با گاز co اشاره کرد و گفت: این خانم دچار کاهش شدید سطح هوشیاری شد که به مراکز درمانی انتقال یافت.

حسنی یادآور شد: از آغاز فصل سرما تا کنون سه نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داده‌اند و 23 نفر نیز دچار کاهش سطح هوشیاری با درجات مختلف شده‌اند.

 

اخبار حوادث - فارس

 


ویدیو مرتبط :
واژگونی خودروی زائران عتبات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واژگونی مرگبار تاکسی زائران در جاده قم - تهران/7 تن کشته و مجروح شدند



اخبار,اخبار حوادث,حادثه زائران اتباع افغان در جاده قم

رئیس پلیس راه استان قم از حادثه مرگبار برای زائران اتباع افغان در جاده قم - تهران در ساعات پیش خبر داد.

سرهنگ جمشیدی راد ، رئیس پلیس راه استان قم در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان گفت : در ساعت 08:20 صبح امروز پنجشنبه یک دستگاه تاکسی ون دلیکا که حامل زائران اتباع افغان بود از مهران به سمت کرج در حال حرکت بود که در جاده قدیم قم - تهران کیلومتر 40 از جاده خارج و نهایتاً واژگون شد.

وی در ادامه افزود: راننده به همراه یکی از سرنشینان در پی وقوع این حادثه کشته شدند و 5 تن مصدوم شدند که با حضور نیروهای امدادی جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام مسئول پلیس راه در پایان به علت این حادثه اشاره کرد و اظهار داشت : کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت این تصادف را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده تاکسی اعلام کردند.

 

 اخبار حواث  - باشگاه خبر  نگاران