اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واژگونی تریلی حامل جرثقیل در جاده قدیم کرج



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی تریلی حامل جرثقیل در جاده قدیم کرج خبر داد .

جلال ملکی،سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با   باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 8:06 صبح امروز حادثه واژگونی یک دستگاه تریلر در غرب به شرق جاده قدیم کرج نرسیده به سه‌راه شهریار به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی افزود:بلافاصله مأموران ایستگاه 59 آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد یک دستگاه تریلر که حامل قطعات جرثقیل و تاورکرین بود به هنگام حرکت، قسمت گردان جرثقیلی که بر روی تریلر بود باز می‌شود و با تیر چراغ برق حاشیه جاده برخورد می‌کند که تیر چراغ برق می‌شکند و کابل‌های برق بر روی درختان و پل عابر پیاده می‌افتد و موجب می‌شود تا جرثقیل کاملاً واژگون شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه آسیبی به شخصی نرسیدو به دلیل اینکه تریلر در حاشیه جاده بوده است مشکل ترافیکی ایجاد نشد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
واژگونی تریلی حامل شیشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واژگونی تریلی حامل سنگ در جاده دماوند


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از واژگونی یک دستگاه خودروی تریلی ۱۸ چرخ، حامل سنگ‌های بزرگ در جاده دماوند خبر داد.

خبرگزاری فارس: جلال ملکی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در ساعت 16 و 15 دقیقه امروز حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی تریلر در جاده دماوند روی پل رسالت به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد و مأموران 3 ایستگاه به همراه جرثقیل سنگین به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه تریلر 18 چرخ که حامل قطعات بزرگ سنگ بود به دلیل نامشخصی واژگون و مسیر مسدود شده‌است.

ملکی افزود:در این حادثه همچنین 2 عابر پیاده به دلیل پرتاب سنگ‌ها دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران ادامه داد: با  کمک پلیس راهور، آتش‌نشانان راننده این تریلر را که در داخل اتاق خودرو محبوس شده بود نجات و تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی گفت: راننده 55 ساله تریلر به صورت معجزه‌آسایی زنده مانده و به دلیل آسیب‌دیدگی به مرکز درمانی منتقل شد.