اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واژگونی ال 90 در جاده کرج + تصاویر



اخبار حوادث - واژگونی ال 90 در جاده کرج/ راننده زنده ماند+تصاویر

واژگونی یکدستگاه خودرو ال 90 یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روز جمعه نهم آبان ماه نودو سه ساعت 22:39 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو ال 90 واقع در جاده کرج به شهریار،نرسیده به تقاطع غیر همسطح سپاه  گزارش گردید.
 
ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه  101 مرکزی  را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یکدستگاه خودرو ال 90 به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی و برخورد با جدول حاشیه جاده  واژگون  که منجر به مصدوم و  محبوس شدن راننده خودرو فوق گردیده بود.

عوامل آتش نشانی ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد  مذکور از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد.

 

اخبار,اخبار حوادث ,سانحه رانندگی

 

اخبار,اخبار حوادث ,سانحه رانندگی

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
واژگونی ال 90 در جاده کرج/ راننده زنده ماند+تصاویر...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واژگونی هولناک سمند در جاده کرج + تصاویر



اخبار حوادث - واژگونی هولناک سمند در جاده کرج + تصاویر

صبح امروز یک دستگاه خودروی سواری سمند در جاده کرج به شهریار وازگون شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 06:40 صبح امروز  طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یک دستگاه خودرو سمند واقع در جاده کرج به شهریار،نرسیده به تقاطع غیر همسطح سپاه  گزارش گردید.

بلافاصله آتش نشانان و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یک دستگاه خودروسمند به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی و برخورد با جدول حاشیه جاده  واژگون شده  که منجر به مصدوم و  محبوس شدن راننده خودرو فوق گردیده بود.

در ادامه ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سر باطریف فرد محبوس شده را با همکاری آتش نشانی فاز سه اندیشه از داخل خودرو خارج و توسط اورزانس 115 مستقر در محل حادثه به بیمارستان انتقال داده و محل تحویل نیروی انتظامی گردید.

 

اخبار,اخبار حوادث ,تصادف

 

اخبار,اخبار حوادث ,تصادف

 

اخبار,اخبار حوادث ,تصادف

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران