اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی کربلا در محور یزد - کرمان



سخنگوی سازمان امداد و نجات از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری زائران پاکستانی کربلا در محور یزد - کرمان و 18 مصدوم در این حادثه خبر داد.

مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزییات این خبر گفت: ساعت 3:30 بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری در کمربندی یزد - کرمان از مسیر خود منحرف و در ادامه واژگون شد.
 
سخنگوی سازمان امداد و نجات تصریح کرد: در این حادثه 59 سرنشین این اتوبوس دچار حادثه شدند که 18 تن به دلیل جراحات و مصدومیت به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
مرتضوی اظهار داشت: تمامی مسافران این اتوبوس، پاکستانی و در حال بازگشت از کربلا بودند که دچار حادثه شدند.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
واژگونی اتوبوس حامل زائران کربلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واژگونی اتوبوس زائران کربلا در جاده اهواز/ وضعیت 4 مصدوم وخیم است (+عکس)



مسافران این اتوبوس زائران کربلا از کشورهای افغانستان، پاکستان و نیز تعدادی از خراسان جنوبی بودند که در این حادثه مصدوم شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: وضعیت جسمی 4 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در مسیر اهواز - شوش مساعد نیست.
 
 در حادثه واژگونی یکدستگاه اتوبوس ولوو با 45 مسافر در جاده اهواز - شوش در عصر روز سه شنبه تعدادی مصدوم شدند.

این اتوبوس که از اهواز عازم تهران بود ساعت 16:15 دقیقه عصر سه شنبه حوالی روستای الهایی در جاده ترانزیتی جنوب - تهران و 30 کیلومتری اهواز واژگون شد.

یوسف پریدار چهارشنبه به ایرنا افزود: در این حادثه 31 نفر مصدوم شدند که توسط 12 کد آمبولانس و اتوبوس آمبولانس فوریت های پزشکی از دزفول ، شوش و اهواز به بیمارستانهای نظام مافی شوش و گلستان اهواز منتقل شدند.

وی اظهار داشت: وضعیت جسمی 4 مصدوم این حادثه که به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده اند مساعد نیست.

افضل زاده رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز گفت: مسافران این اتوبوس زائران کربلا از کشورهای افغانستان، پاکستان و نیز تعدادی از خراسان جنوبی بودند که در این حادثه مصدوم شدند.

مسافران و مصدومان بهبود یافته این حادثه سه شنبه شب در زائر سرای آستان حضرت دانیال نبی (ع) اسکان داده شدند.

جاده اهواز - شوش - اندیمشک به طول 150 کیلومتر از جاده های ترانزیتی کشور می باشد که بخش زیادی از حجم بار بنادر جنوب کشور از این مسیر به تهران و مرکز کشور منتقل می شود.

تکمیلی: 33 نفر مصدوم شدند

 مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی خوزستان از زخمی شدن 33 نفر در حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری خبر داد.

رضا رفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه فوتی بر جای نگذاشت. مصدومان حادثه نیز توسط اورژانس خوزستان جهت درمان به بیمارستانهای اهواز و شوش انتقال یافتند.

 

اخبار,اخبار حوادث , سانحه رانندگی

 

اخبار,اخبار حوادث , سانحه رانندگی

 

اخبار,اخبار حوادث , سانحه رانندگی

 

اخبار حوادث - ایرنا