اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واژگونی اتوبوس راهیان نور در محور ملایر- اراک/ 31 مجروح



واژگونی اتوبوس راهیان نور در محور ملایر- اراک/ 31 مجروح

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی همدان گفت: بر اثر تصادف اتوبوس زائران مناطق جنگی در محور ملایر - اراك 31 مصدوم بر جای ماند.

به گزارش مهر، اکبر غیاث اظهار داشت: عصر روز گذشته ساعت 17:45 یك دستگاه اتوبوس با مقصد بازدید از مناطق جنگی و مبدا چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان به دلیل بی احتیاطی و تخلف از قوانین از جاده منحرف شد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی همدان ادامه داد: بر اساس این انحراف 31 مصدوم برجای ماند.

وی عنوان داشت: 19 مصدوم توسط آمبولانس‌های فوریت های پزشکی و 12 مصدوم توسط هلال احمر به بیمارستان‌های امام حسین (6 نفر)، مهر (9نفر) و شهید غرضی (16نفر) منتقل می شوند كه اكثر مصدومین پس از مداوا مرخص می شوند.

غیاث در پایان سخنانش گفت: این تصادف در محور ملایر - اراك پیچ كساوند رخ داده است./مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
واژگونی اتوبوس در محور شیروان-مشهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واژگونی یک اتوبوس در محور یاسوج - اصفهان 22 کشته و مجروح برجا گذاشت



واژگونی یک اتوبوس در محور یاسوج - اصفهان 22 کشته و مجروح برجا گذاشت

اخبار حوادث - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی اتوبوس در محور یاسوج - اصفهان نزدیک روستای باگ خبر داد و گفت: این واژگونی تاکنون منجر به کشته شدن پنج مسافر و زخمی شدن 17 نفر از مسافران اتوبوس شده است.

«ضیاء رسولی» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که این اتوبوس از بندرعباس به سمت اصفهان در حرکت بود، افزود: این تصادف در ساعت 4 و 51 دقیقه بامداد امروز دوشنبه، هشتم آبان ماه در حوالی روستای باگ از توابع شهرستان بویراحمد اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: 7 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 به همراه نیروهای هلال‌احمر، آتش‌نشانی و نهادهای امدادی به محل اعزام شدند./ایسنا