اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واژگونی اتوبوس در خاتم یزد و فرستادن 5 نفر به سرای باقی!



 115 اعلام کرد: واژگونی اتوبوس در محور خاتم به چاهک ۳۵ مصدوم و ۵ کشته بر جا گذاشت.

این حادثه در ساعت 4 صبح روز سه شنبه ۱۰ شهریورماه در محور چاهک به شهرستان خاتم به وقوع پیوست که پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان خاتم، سه واحد امدادی از پایگاه جاده‌ای و شهری این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند و همچنین آمبولانس های بیمارستان و هلال احمر این شهرستان نیز فراخوان شدند.

براساس این گزارش، در این حادثه 25 نفر مصدوم پس از اقدامات اولیه درمانی و ثابت سازی توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ این شهرستان و با همکاری دو دستگاه آمبولانس از بیمارستان این شهرستان و دو دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان هرات منتقل شدند و دو نفر نیز به صورت سرپایی در صحنه مداوا شدند. در این حادثه 4 نفر از سرنشینان این اتوبوس در محل جان خود را از دست داده و یک نفر نیز در بیمارستان جان باخت.

بر اساس گزارش پلیس راه استان یزد این حادثه به علت خواب آلودگی راننده اتوبوس بوده است.


اخبارحوادث - خبر انلاین
 


ویدیو مرتبط :
واژگونی اتوبوس یاسوج - یزد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واژگونی اتوبوس شیراز - یزد و کشته و زخمی شدن 19 نفر



اخبار,اخبار حوادث ,واژگونی اتوبوس

یک دستگاه اتوبوس شیراز به یزد در 20 کیلومتری روستای دهشیر از توابع استان یزد واژگون شد.

به گزارش خبرآنلاین بنابر اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد، پس از وقوع این حادثه در روز گذشته، چهار واحد امدادی از پایگاه های جاده ای دهشیر، علی آباد، بخ و گاریزات و ابرکوه به محل حادثه اعزام شدند و همچنین خودرو نجات هلال احمر نیز به تیم امدادی اورژانس پیوست.

براساس این گزارش در این حادثه 11 نفر از مصدومان به بیمارستان منتقل شدند و 7 نفر نیز در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

متاسفانه در این حادثه یک نفر از سرنشینان این اتوبوس جان خود را از دست داد.

 

اخبار حوادث - خبرآنلاین