اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واژگونی آمبولانس حامل بیمار



علت حادثه واژگونی آمبولانس در سسنندج

واژگونی آمبولانس حامل بیمار

صبح امروز سه دستگاه آمبولانس از مرکز اورژانس سنندج در حال انتقال سه بیمار به بیمارستان‌های تهران بودند که یکی از آمبولانس‌ها در اتوبان آزادگان با بلوک‌های سیمانی جداکننده لاین کندرو از تندرو برخورد کرده و واژگون شد.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام اورژانس تهران این حادثه در ساعت 05:31 صبح امروز به مرکز اورژانس تهران گزارش شد. بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و چهار مصدوم حادثه (بیمار و همراه آن و دو تکنیسین‌های اورژانس سنندج) را با انجام اقدامات فوری و مناسب اورژانسی، به بیمارستان‌های فیاض‌بخش و مطهری و فیروزگر منتقل کردند.

بیمار انتقالی از سنندج خانمی 18 ساله بود که در اثر تصادف و آتش‌سوزی خودرو دچار سوختگی شده بودند که برای ادامه درمان و عدم وجود امکانات کافی در شهر سنندج به تهران اعزام شده بود که خوشبختانه در این حادثه آسیب جدی ندیده است.

حال عمومی تکنیسین‌های اورژانس سنندج نیز رضایت‌بخش اعلام شد. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
چپ کردن وحشتناک آمبولانس حامل بیمار!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واژگونی خودروی حامل طلا و سكه در جاده همدان



 

 با وجود بیش از ۲ كیلو طلا و جواهر در صحنه تصادف و فوت مالك آن، ماموران انتظامی شهرستان كبودرآهنگ با جست وجوی خانواده متوفی، طلا را به بازماندگان تحویل دادند.

 

با وجود بیش از ۲ كیلو طلا و جواهر در صحنه تصادف و فوت مالك آن، ماموران انتظامی شهرستان كبودرآهنگ با جست وجوی خانواده متوفی، طلا را به بازماندگان تحویل دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، طبق اعلام بازرسی استان همدان و گزارش ماموران پاسگاه ویان شهرستان كبودرآهنگ بر اثر واژگونی یك دستگاه خودروی ال ۹۰ در محور همدان ـ قزوین ماموران بلافاصله در محل سانحه حاضر و متوجه شدند از ۲ سرنشین خودروی ال ۹۰ یكی فوت كرده و نفر دوم از سوی خودروهای عبوری به بیمارستان اعزام شده است.

در پی این حادثه ماموران حاضر در صحنه موفق به كشف ۲ كیلو و ۲۱۹ گرم طلا و ۳۲ عدد سكه بهار آزادی در داخل خودرو شده و بلافاصله مراتب در محل صورتجلسه و به مقام قضایی گزارش شد و با دستور قضایی طلاهای كشف شده در صحنه تحویل خانواده فرد فوت شده گردید..../ پایگاه خبری نیروی انتظامی