اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«واویلا لیلی» در اتوبوس استقلالی ها


استقلالی ها در حالی که خودشان را برای سوارشدن به هواپیما و رفتن از دوحه به دبی آماده می کردند، متوجه شدند که یکی از خواننده های لس آنجلسی در پرواز برگشت آنها را همراهی می کند.

تماشا: استقلالی ها بعد از پیروزی بر الریان در خانه این تیم، با فاصله کوتاهی از پایان بازی راهی ایران شدند تا از فرصت حداقلی خود برای بازی های فشرده شان در لیگ برتر و فینال جام حذفی استفاده کنند.

استقلالی ها در حالی که خودشان را برای سوارشدن به هواپیما و رفتن از دوحه به  دبی آماده می کردند، متوجه شدند که یکی از خواننده های لس آنجلسی در پرواز برگشت آنها را همراهی می کند.

بازیکنان استقلال که از دیدن این خواننده البته نه چندان سرشناس طبع شوخی شان گل کرده بود، پس از رو به رو شدن با او در اتوبوس فرودگاه، از او خواستند تا قسمتی از یکی از آهنگ های معروف و البته جدیدش را بخواند.



تلاش بازیکنان استقلال برای سر به سر گذاشتن با این خواننده تمامی نداشت. آنها تلاش می کردند با حالتی جدی این خواننده را دست بیندازند و مدام از او می خواستند که برایشان بخواند.

درخواستی که خواننده موردنظر در ابتدا آن را نپذیرفت و تلاش زیادی برای خلاص شدن از دست استقلالی ها کرد؛ اما سماجت بازیکنان استقلال در نهایت با اصرار و شوخی، این خواننده را مجبور به خواندن در اتوبوس کرد!

او قسمتی از یکی از مشهورترین آهنگ هایش را برای استقلالی ها زمزمه کرد و جالب اینکه یکی از بازیکنان جنوبی و کم سن و سال تیم هم برای به دست آوردن دل آقای خواننده او را با چند حرکت موزون کوتاه همراهی کرد!

ریتم این آهنگ، بیشتر از بقیه به مذاق جنوبی های استقلال خوش آمد؛ آهنگی که این خواننده در اتوبوس خواند همان آهنگی است که در فیلم اخراجی های 3 هم بازخوانی شده بود که به «واویلا لیلی» معروف است.

جالب اینکه یکی از بازیکنان جنوبی استقلال هم این آهنگ را سوژه کرده بود و مدام به این خواننده می گفت: «واویلا لیلی دوست دارم خیلی»، درست است و او آهنگش را اشتباه خوانده. خلاصه که آنها تا توانستند سر به سر این خواننده گذاشتند و در مسری دوحه تا دبی خوش گذراندند.

فردای این اتفاق هم آنها همچنان به اتفاقی که در پرواز دوحه برایشان افتاده بود می خندیدند و خاطره شب گذشته را با هم در میان می گذاشتند!


ویدیو مرتبط :
رقص واویلا لیلی " اخراجی 2 "

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلالی‌های خسته در اتوبوس + عکس



بازیکنان استقلال,تصاویر بازیکنان استقلال در اتوبوس

استقلالی‌های خسته در اتوبوس + عکس

بازیکنان استقلال در حالی آماده‌ی مصاف با بوریرام تایلند می‌شوند که به نظر می‌رسد خستگی بزرگ‌ترین مشکل آنها برای بازی چهارشنبه عصر است.

به گزارش ایسنا اعضای تیم فوتبال استقلال که پنج‌شنبه شب و پس از بازی با ذوب آهن به تهران بازگشتند شب گذشته و پس از پنج ساعت تاخیر در فرودگاه امام خمینی به تایلند سفر کردند و پس از هفت ساعت پرواز به بانکوک رسیدند. اما این سفر طولانی به همین جا ختم نشد و بازیکنان استقلال مجبور بودند مسافت 410 کیلومتری بانکوک تا بوریرام را به صورت زمینی طی کنند.

همین سفرهای طولانی و همچنین خستگی ناشی از بازی با ذوب آهن و فشردگی لیگ، بازیکنان استقلال را به شدت خسته کرده و به نظر می‌رسد همین مساله بزرگ‌ترین مشکل استقلال برای بازی چهارشنبه است. عکس‌هایی که از اتوبوس بازیکنان استقلال در اختیار ایسنا قرار گرفته این خستگی را کاملا نشان می‌دهد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 ساموئل در کنار لاوره

 

بازیکنان استقلال,تصاویر بازیکنان استقلال در اتوبوس

 آندرانیک تیموریان

 

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 محمدقاضی

  ایسنا