اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وانت پیکاپ جدید پروتون به نام کارنیوال +عکس


پروتون کارنیوال، نامی است که شرکت خودروسازی مالزیایی پروتون برای اتومبیل کانسپت خود برگزیده است. در نگاه اول می‌توان قدرت و صلابت این اتومبیل را در چهره آن احساس کرد.

وب‌سایت خودرو بانک: پروتون را که دیگر می‌شناسید، شرکت مالزیایی خودروسازی که پیش از این هم در کشور خودمان شاهد تردد محصولاتش من جمله GEN2 و... بوده‌ایم، حالا پس از مدت‌ها فعالیت به صورت چراغ خاموش، بالاخره دست به قلم شد و یک طرح کانسپت از برند جدید تجاری خود را در سگمنت پیکاپ‌ها معرفی کرد که در ادامه بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

معرفی وانت پیکاپ پروتون به نام کارنیوال

پروتون کارنیوال، نامی است که شرکت خودروسازی مالزیایی پروتون برای اتومبیل کانسپت خود برگزیده است. در نگاه اول می‌توان قدرت و صلابت این اتومبیل را در چهره آن احساس کرد. چهره‌ای خشن و نسبتا اسپرت که از یک جلوپنجره کامل و گسترده تا انتهای دو گوشه بدنه تشکیل شده و به جای طراحی چراغ‌ها در بالای آن، چراغ‌ها در داخل مجموعه جلوپنجره و بر روی یک ستون کرومی یکپارچه طراحی شده است، البته چراغ‌های طراحی شده چندان تعریفی نداشته و تنها یک قاب چراغ نواری شکل کوچک است، ولی به لطف هضم آن در جلوپنجره شیک و اسپرت آن، این عیب چندان به چشم نمی‌‌آید.

در قسمت زیرین سپر هم مثل اتومبیل‌های جنگی توی فیلم‌ها از یک سپر بسیار زیبا استفاده شده که قسمت میانی آن بامپری دیفیوزر شکل طراحی شده و در دو گوشه آن هم مه شکن‌هایی کوچک گردی شکل طراحی شده است. علاوه بر این‌ها، این مجموعه سپر تیره رنگ در دو گوشه خود به گلگیرها متصل شده و حاشیه گلگیرها را حتی تا زیر درها و گلگیرهای عقب به رنگ تیره درآورده است. ولی با این وجود نمی‌توان منکر شباهت بی حد و مرز بدنه و استیل آن با فورد F-150 رپتور شد.

معرفی وانت پیکاپ پروتون به نام کارنیوال

معرفی وانت پیکاپ پروتون به نام کارنیوال


ویدیو مرتبط :
درگ کورس وانت های پیکاپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسافرکشی بازیگر سینما با وانت فرسوده+عکس



 مسافرکشی بازیگر سینما با وانت فرسوده+عکس

 

ساره بیات با گریم متفاوت و تبحرش در بازیگری رئال در خیابانهای تهران با وانتی فرسوده مسافرین زیادی را سوار کرد که آنها پس از پیاده شدن از وانت در می یافتند که در مقابل دوربین یک فیلم سینمایی قرار گرفته بودند و به دلیل مضمون زنانه فیلم آسیب شناسی بی واسطه ای از زن های بی پناه و سرگردان امروز در جامعه ایران را در این فیلم شاهدیم و این مهم میسر نبود مگر به مدد دوربین ساختار شکن علیرضا برازنده و صدابرداری غیر محسوس و بی آزار عباس رستگارپور و کنترل شرایط بحرانی مکانهای فیلمبرداری توسط مسعود دلیر.


 فیلمبرداری تازه ترین فیلم سینمایی عباس رافعی به پایان رسید.  فیلم روایت داستان زنی است که گذشته نامتعارفش سایه بر روی زندگی عاشقانه اش انداخته و تلاش وی برای فرار از این گذشته سرنوشت نافرجامی را برای او رقم می زند.


فیلم «فصل فراموشی فریبا» که قصد دارد کنکاشی مستند گونه در درگیری های فردی و اجتماعی زن امروز ایران داشته باشد در هنگام فیلمبرداری نیز به دلیل حضور در مکانهایی که شاید تاکنون فیلمبرداری در آنها صورت نگرفته بود دستخوش حوادثی شد ، مانند حضور در مکانهای پر مخاطره ای که حتی پلیس حضور فعال ندارد.

 

ساره بیات,ساره بیات در فیلم فصل فراموشی فریبا

 حوادث مستند و واقعی که به دلیل بحران های اقتصادی و اجتماعی در گوشه گوشه شهر به وقوع می پیوستند خود را به قصه فیلم تحمیل می کرد و چه بسا مسیری دیگر و متفاوت با آنچه نویسنده در خانه تخیل کرده بود برای شخصیت اصلی فیلم رقم می زد .


ساره بیات با گریم متفاوت و تبحرش در بازیگری رئال در خیابانهای تهران با وانتی فرسوده مسافرین زیادی را سوار کرد که آنها پس از پیاده شدن از وانت در می یافتند که در مقابل دوربین یک فیلم سینمایی قرار گرفته بودند و به دلیل مضمون زنانه فیلم آسیب شناسی بی واسطه ای از زن های بی پناه و سرگردان امروز در جامعه ایران را در این فیلم شاهدیم و این مهم میسر نبود مگر به مدد دوربین ساختار شکن علیرضا برازنده و صدابرداری غیر محسوس و بی آزار عباس رستگارپور و کنترل شرایط بحرانی اطراف مکانهای فیلمبرداری توسط مسعود دلیری در سمت مدیر تولید.

 ساره بیات,ساره بیات در فیلم فصل فراموشی فریبا

 عباس رافعی معتقد است فیلمی که به سفارش مخاطب ساخته می شود باید همین خصوصیات جسورانه را داشته باشد و چه بسا اگر این فیلم به سفارش نهاد، موسسه ، بنیاد و یا حوزه و سازمان خاصی ساخته می شود نگاه محافظه کارانه مدیران بر سرنوشت فیلم تاثیر می گذاشت .


عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از :
تهیه کننده و کارگردان : عباس رافعی
مدیر فیلمبرداری : علیرضا برازنده
مدیر صدابرداری : عباس رستگار پور
مدیر تولید : مسعود دلیری
طراح چهره پردازی : مهرداد قلی پور
طراح صحنه و لباس : رعنا امینی
دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : محمد عزیزی
دستیار اول فیلمبردار : محمد غزت خواه

 ساره بیات,ساره بیات در فیلم فصل فراموشی فریبا

 

منبع:inn.ir