اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وام گرفتن برای اجیر کردن قاتل!/مضروب به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت+تصویر



قاتل برای کشتن همسر جدید همسر سابقش هزار پوند وام گرفت تا دو نفر را برای قتل او استخدام کند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،آقای لوجی دالی 47 ساله با وام گرفتن هزار پوند سعی کرد دو قاتل را استخدام کند تا شوهر سابق همسرش را به قتل برساند.

به گزارش یوکی نیوز، علی‌رغم اینکه قاتلین با تبر به آقای کرت کرافورد حمله کردند و ضرباتی هم به گردن او زدند، او به طرز معجزه آسایی نجات یافت. ضرباتی به شکم و حتی مغز او وارد شده بود اما با این حال او توانست از مهلکه جان سالم به در ببرد.

 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث ,حوادث  روز


علت قتل این بوده که آقای کرافورد از همسر سابقش درخواست کرده بوده که دوباره پیش او برگردد وهمین دلیل هم باعث خشم آقای دالی شده و دست به چنین کاری زده‌است.


آقای دالی به دلیل اقدام به قتل به 15 سال زندان محکوم شد.


ویدیو مرتبط :
عابرپیاده بطور معجزه آسایی از له شدن درتقاطع نجات یافت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عبور کامیون از روی وانت/ راننده به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت + تصاویر



برخورد دو دستگاه خودروی سبک و سنگین در جاده ورامین رانندگان را راهی مراکز درمانی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی كامیون كشنده ماك با یكدستگاه خودرو وانت پیكان ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران عصر دیروز آتش نشانان ایستگاه 86 را راهی محل حادثه در جاده ورامین، نرسیده به پل فیروزآباد کرد.

 

اخبار,اخبار حوادث , تصادف


رمضان حلوایی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: بر اثراین حادثه هر دو خودرو به زمین كشاورزی حاشیه جاده منحرف و متوقف شده بودند و راننده خودرو وانت پیكان به نام محمدرضا-ع 50 ساله قبل از رسیدن نیرو های عملیات توسط حاضرین در محل از خودرو خارج و توسط عوامل اورژانس به مراكز درمانی منتقل شده بود.

وی افزود: راننده خودروی كامیون به نام جمشید-س 60 ساله نیز كه از ناحیه كمر دچار آسیب دیدگی شده بود که توسط آتش نشانان به محل امن جاده منتقل شد.

 

اخبار,اخبار حوادث , تصادف

 
حلوایی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه اقدام به قطع جریان برق خودروها كردند و پس از انتقال خودروها به پاركینگ و پاكسازی محل حادثه با تحویل خودروها به عوامل راهور به ماموریت خود پایان دادند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران