اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وام نهاد ریاست جمهوری به وزرای نیازمند!



اخبار,اخبار سیاسی, وام نهاد ریاست جمهوری به وزرای نیازمند

 
اخبار سیاسی - وام نهاد ریاست جمهوری به وزرای نیازمند!

مسئول هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان نهاد ریاست جمهوری و مدیران ارشد کشور درباره پرونده اختلاس از صندوق شهیدان رجایی و باهنر نهاد ریاست جمهوری و وجود نام چند مقام دولت قبل در این پرونده، توضیحات بیشتری ارائه کرد.

  در اساسنامه صندوق شهیدان رجایی و باهنر ریاست جمهوری «کمک به کارمندان نهاد ریاست جمهوری و افراد بی‌بضاعت از طریق اعطای وام» به عنوان یکی از اهداف عنوان شده است، اما در ماه‌های پایانی دولت سابق رقم‌های قابل توجهی به برخی وزرا، مسئولان دفتر، اعضای هیأت مدیره و افراد خاص تحت عنوان افراد نیازمند پرداخت شده است.

محمدرضا جلیلیان » در این باره گفت: تعدادی از افراد حتی یک ریال از وام‌های دریافتی خود را بازنگردانده‌اند و متأسفانه این رخدادها در ماه‌های آخر عمر دولت دهم شدت گرفته است.

وی افزود: تخلفات اداری متهم ردیف اول صندوق به وی ابلاغ و تفهیم و دفاعیه وی اخذ شده است. هم‌اکنون پرونده در مرحله صدور رأی توسط شعبه مربوطه است. اما اصل جرم به لحاظ عمومی و کیفری از طریق مراجع قضایی ذی صلاح پیگیری خواهد شد. علاوه بر این فرد، اتهام تعداد دیگری هم که علاوه بر تخلفات اداری در مظان اتهام اختلاس، ارتشا و تصرف غیرقانونی هستند در حال رسیدگی است.


اخبار سیاسی - انتخاب


ویدیو مرتبط :
ویدیوی حمایت نهاد ریاست جمهوری از دختران فوتسالیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در پشتی نهاد ریاست جمهوری کجاست؟



 

 

«صرفا جهت اطلاع» که به دلیل صراحت و رک گویی، این روزها مخاطبان بسیاری را پای برنامه خود نشانده است، پنج شنبه شب سوژه های جالبی را به ۲۰:۳۰ آورده بود که هر یک قابلیت تهیه چند گزارش را داشتند.

این برنامه از مسئولین خواسته بود از خودشون انتقاد کنند اما برداشت آنها از انتقاد یه چیز دیگری بود. در بخشی از این برنامه در حاشیه هیات دولت از اعضای هیات دولت می پرسیدند در پشتی ریاست جمهوری كجاست؟ خبرنگار برنامه با این سوال كه شما می دانید ریاست جمهوری در پشتی داره یا نه؟ به سراغ محمدی زاده رئیس سازمان حفاظت محیط زیست رفت.

محمدزاده اما گفت كه اصلا در پشتی را نمی شناسم اصلا نمی دانم کجاست. همیشه از همین در وارد و خارج می شوم.حسینی وزیر ارشاد هم از وجود در پشتی ابراز بی اطلاعی كرد. خبرنگاراز وی پرسید برای اینکه با خبرنگاران مواجه نشوید از كدام در خارج می شو ید كه حسنی پاسخ داد از همین جا عبور می کنیم فوقش صحبت نمی کنیم.وزیر آموزش و پرورش اما در پاسخ به این سوال كه برای صحبت نكردن با خبرنگاران از كدام در عبور و مرور می كنید گفت: الان یکی از مشکلات من در کشور این است که زیاد پاسخ می دهم.

كه خبرنگار مجددا پرسید گاهی این پاسخ دادن منجر به گاف دادن می شود؟ كه وزیر پاسخ داد نه بحث گاف دادن نیست. وی با خنده می گوید از من انتقاد می شود كه چرا این قدر در تلویزیون دیده می شوم..../ روزنامه تهران امروز