اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واریز 60 لیتر سهمیه بنزین بدون تغییر قیمت در اول تیر



 

قیمت بنزین , سهمیه بنزین تیر ماه

 

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام ستاد مدیریت و حمل و نقل سوخت گفت: سهمیه بنزین خودروهای شخصی در تیرماه همانند ماههای گذشته 60 لیتر و با قیمت هر لیتر 400 تومان اول تیر واریز می شود.

 

عبدالله جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه امروز ستاد مدیریت و حمل و نقل سوخت درباره سهمیه بنزین تیرماه گفت: سهمیه بنزین برای تیرماه نیز همانند خرداد ماه ثابت و همان 60 لیتر در نظر گرفته شده است.

قائم‌مقام ستاد حمل و نقل و سوخت کل کشور خاطرنشان کرد: قیمت بنزین سهمیه‌ای نیز برای تیرماه همانند گذشته 400 تومان در نظر گرفته شده و قیمت بنزین آزاد نیز 700 تومان و بدون تغییر مانده است.

وی درباره وضعیت سهمیه بنزین برای ماه های آینده نیز گفت: هنوز ستاد مدیریت حمل و نقل هیچ تصمیمی برای ماه های آینده گرفته نشده است.... / خبرگزاری فارس

 


ویدیو مرتبط :
بنزین سهمیه ای سوخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت و سهمیه بنزین ثابت ماند/ واریز 60 لیتر بنزین خرداد فردا شب به کارت‌ها



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قیمت و سهمیه بنزین ثابت ماند/

واریز 60 لیتر بنزین خرداد فردا شب به کارت‌ها

خبرگزاری فارس: ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور اعلام کرد: 60 لیتر سهمیه بنزین خردادماه خودروهای شخصی ساعت 24 روز سی و یک اردیبهشت ماه در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

به گزارش فارس، ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور اعلام کرد: 60 لیتر سهمیه بنزین خردادماه خودروهای شخصی ساعت 24 روز سی و یک اردیبهشت ماه در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

بدین ترتیب سایر وسایط حمل و نقل عمومی نیز سهمیه‌ای مشابه اردیبهشت ماه دریافت خواهند کرد و هیچگونه تغییر در میزان، قیمت و سهمیه سوخت در خردادماه وجود نخواهد داشت.

همچنین در خردادماه 500 لیتر سهمیه بنزین با نرخ آزاد 700 تومان در کارت‌های سوخت خودروها واریز می‌شود که در صورت اتمام سهمیه 400 تومانی قابل استفاده خواهد بود./فارس