اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هیچ کس حق ماموریت ۱۲ میلیارد تومانی نگرفته است!



اخبار,اخباراجتماعی,حق ماموریت رئیس سازمان جهاد کشاورزی


اخباراجتماعی  - هیچ کس حق ماموریت ۱۲ میلیارد تومانی نگرفته است!

نماینده مردم شیراز با اشاره به دیدار روز شنبه (۱۷ اسفندماه) با مدیرکل بازرسی استان فارس به اتفاق ذوالانوار گفت: در این جلسه قرار شد گزارشی از روند پرونده به نمایندگان مجلس برای پیگیری لازم، ارائه شود.

به گزارش ایسنا، جعفر قادری در جمع خبرنگاران گفت: براساس توضیحات ارائه شده از سوی مدیرکل محترم بازرسی فارس، گرفتن ۱۲ میلیارد تومان حق ماموریت توسط رئیس سازمان جهاد کشاورزی غلط است و آقای سراج هم چنین مطلبی را بیان نکرده‌اند،‌ این رقم کل ماموریت‌های دریافت شده توسط تمام پرسنل آن سازمان طی سه و نیم سال گذشته است.

وی ادامه داد: رئیس اسبق سازمان جهاد از پرداخت حق ماموریت صوری برای افزایش حقوق معاونان و مسئولان آن سازمان استفاده کرده و شخصا هم هیچ دریافتی از استان نداشته و در گزارش بازرسی فارس هم مطلبی در خصوص دریافتی رئیس سازمان اشاره نشده است.

قادری گفت: بیشترین حق ماموریت و اضافه‌کاری دریافت شده در سال گذشته مربوط به معاون اداری و مالی بوده و بیشتری میزان طی سه سال و نیم گذشته حدود ۵۲ میلیون تومان و مربوط به سال ۹۱ بوده است، البته در بین‌ ماه‌های سال بیشترین میزان پرداختی مربوط به تیرماه امسال و میزان آن هم مربوط به مسئول نام برده شده به میزان ۷ میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در گزارش بازرسی فارس موضوع کم شدن ۲۰۰ راس گوسفند داده شده به یکی از سازمان‌های مرتبط با جهاد کشاورزی نیز آمده است، گفت: یکی از موارد ذکر شده، صدور ۵۰۰ میلیون تومان فاکتور از باشگاه جهادکشاورزی و دریافت این مبلغ از سازمان بوده که بعد از ورود بازرسی، مبلغ بازگردانده شده است.

قادری تصریح کرد: حدود ۲۰۰ میلیون تومان پولی که باید به‌ حساب خزانه واریز می‌شده، به حساب دیگری در جهادکشاورزی واریز شده بود که با تذکر سازمان بازرسی، به حساب خزانه واریز شده است. وی همچنین گفت: یکی از موارد مورد نظر نیز مبالغی از اعتبارات عمرانی است که بدون اصلاح موافقتنامه، صرف هزینه‌های جاری شده است. قادری بیان کرد: قرار است نسخه‌ای از گزارش در اختیار نمایندگان قرار گیرد تا در خصوص قانونی یا غیرقانونی بودن مبالغ از دیوان محاسبات، توضیح خواسته شود.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با تصریح اینکه پیگیری او و مهندس ذوالانوار، برای روشن شدن موضوع و کمک به برخورد با مفاسد و دفاع از حدود ۳۰۰۰ نفر پرسنل جهاد کشاورزی که هیچ ارتباطی با موضوع نداشته‌اند، بوده و ادامه خواهد داشت.

قادری تصریح کرد: ما دو نفر، نه در دور گذشته برای انتصاب و نه در دوره‌ی حاضر برای ابقاء آقای خرد، هیچ نامه‌ای امضا نکرده‌ایم،‌ در حالی‌که تعداد قابل توجهی از همکاران پیگیر موضوع بوده‌اند.
اخبار اجتماعی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
تبدیل ۵۰۰۰ تومانی به ۱۰۰۰۰ تومانی فقط در یک ثانیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بدهی ۱۲ میلیارد تومانی به چایكاران؛سازمان چای پولی برای پرداخت خرید تضمینی برگ سبز ندارد!



 

 

بدهی ۱۲ میلیارد تومانی به چایكاران؛سازمان چای پولی برای پرداخت خرید تضمینی برگ سبز ندارد!

 

 

تا كنون ۳۷ میلیارد تومان برگ سبز چای برداشت امسال از چایكاران به صورت تضمینی خریداری شده اما سازمان چای ۲۵ میلیارد تومان از این مبلغ را پرداخته و اعتبار و بودجه ی دیگری ندارد تا بقیه ی مطالبات خود را بپردازد.

نعمت یاور زاده مدیر سندیكای كارخانجات چای شمال در گفت وگو با خبرنگار كشاورزی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار كرد: اعتبار برگ سبز چای خریداری شده تا آخر خرداد ماه پرداخت شده و مطالبات چایكاران بابت برگ سبز چای تیرماه تاكنون پرداخت نشده است و سازمان چای ۱۲ میلیارد تومان به كشاورزان بدهكار است.

وی تصریح كرد: اعتبار تخصیصی سازمان چای كشور تاكنون ۲۵ میلیارد تومان بوده كه به كشاورزان داده شده و این سازمان اعتبار دیگری برای پرداخت بقیه ی مطالبات خود ندارد؛ از سوی دیگر برداشت سوم چای آغاز می شود و اعتباری برای پرداخت خرید تضمینی برگ سبز چای چین سوم نیست، مگر این كه با رایزنی مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی این اعتبار اختصاص یابد.

به گفته ی یاورزاده تاكنون ۹۰ هزار تن برگ سبز چای از كشاورزان در چین اول و دوم برداشت خریداری شده كه از این میزان ۱۸ هزار تن به چای خشك تبدیل شده است.

مدیر سندیكای كارخانجات چای شمال با بیان این كه از ۱۵ روز دیگر چین سوم چای آغاز می شود، گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی مساعد، امسال حدود ۲۵ هزار تن برگ سبز چای در برداشت سوم خواهیم داشت.... /  خبرگزارى ایسنا