اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هیوندای سوناتا ۲۰۱۵ با طرح جدید/تصاویر



اخبار اقتصادی - هیوندای سوناتا ۲۰۱۵ با طرح جدید/تصاویر

سوناتای ۲۰۱۵ در تابستان امسال در نمایندگی‌ها حاضر خواهد بود. قیمت هیوندای سوناتا در مدل جدید خود از 21150 دلار آغاز می‌شود که نسبت به مدل سال ۲۰۱۴، ۳۰۰ دلار کاهش نشان می‌دهد.

اخبار ,اخبار اقتصادی ,هیوندای سوناتا ۲۰۱۵

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,هیوندای سوناتا ۲۰۱۵

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,هیوندای سوناتا ۲۰۱۵

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,هیوندای سوناتا ۲۰۱۵

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,هیوندای سوناتا ۲۰۱۵

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,هیوندای سوناتا ۲۰۱۵

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,هیوندای سوناتا ۲۰۱۵

اخبار اقتصادی - بهارنیوز

 


ویدیو مرتبط :
رونمایی هیوندای سوناتا ۲۰۱۵

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همه‌چیز درباره هیوندای سوناتا+تصاویر



اخبار علمی و آموزشی - همه‌چیز درباره هیوندای سوناتا +تصاویر

سرانجام نسل جدید یکی از محبوب‌‌ترین خودروهای بازار رونمایی شد. به وضوح معلوم است که نسخه 2015 بر عکس نمونه قبلی باوقارتر و سنگین‌تر شده است. باید دید آقا از نظر قیمتی نیز چنین پیشرفتی کرده یا خیر؟

 

اخبار,اخبار علمی,هیوندای سوناتا

 

نسل سوناتا از شرکت هیوندا حرکت جسورانه ای بود که نتیجه داد.
با تکیه بر طراحی کاربردی نیروی پیشرانه مناسب و کیفیت بالا ، سوناتا یکی از کلیدهای موفقیت و محبوبیت برند هیوندا در سرتاسر جهان شد. و حالا هیوندا با عرضه مدل 2015 سوناتای خود با طراحی کاملا جدید و به کارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز قصد دارد بار دیگر محبوبیت این خودرو را افزایش دهد.


سوناتای 2015 ظاهری کلاسیک تر و با وقارتر نسبت به مدل های 2011 – 2014 این خودرو دارد. این طراحی جدید مدیون به کارگیری زبان طراحی Fluidic sculpture است که در طراحی هیوندا جنسیس 2015 نیز از آن استفاده شده است. مدل 2015 کمی عریض تر و درزاتر از مدل قبلی است و به نسبت فضای داخلی بیشتری دارد. تغییرات ایجاد شده جزئی هستند اما مجموع همین جزئیات باعث شده تا محصول نهایی متفاوت جلوه کند. اسپ,یلر جدید عقب با طرح کروم ، خروجی اگزوز دوبل و LEDهای استاندارد در طول روز از دسته این تغییرات هستند.

 

اخبار,اخبار علمی,هیوندای سوناتا

 
طراحی داخلی اتاق مدل جدید نیز کمی رسمی تر شده کلیدهای کنترلی داشبورد در مدل جدید در دسته های افقی و با کمی زاویه نسبت به راننده طراحی شده اند. طراحی کلیدهای داشبورد تا حدودی شبیه مدل اوپتیما شرکت کیا شده است فرمان نیز در مدل جدید طراحی اسپرت دارد.

 

اخبار,اخبار علمی,هیوندای سوناتا

 

اخبار,اخبار علمی,هیوندای سوناتا

 
تغییرات جزئی در مورد مشخصات تئوری سیستم پیشران سوناتا نسبت به مدل های قبل صورت گرفته اما هیوندا ادعا می کند که خودرو پاسخگویی بهتری نسبت به رفتار راننده خواهد داشت. مدل پایه سوناتا 2015 موتوری 4. 2 لیتری 4 سیلندری با 185 اسب بخار نیرو دارد و مدل 2T این خودرو موتور توربو شارژ با توربین کوچکتر که 245 اسب بخار نیرو تولید می کند دارد. در هر 2 حالت خودرو مجهز به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک با کنترل دستی شیفت سونیک با انتقال نیرو به چرخ های جلو است.

 

اخبار,اخبار علمی,هیوندای سوناتا

 

در مدل جدید طراحان تمرکز زیادی به روی کم کردن صدای داخل کابین داشته اند. طبق اظهارات هیوندا مواد عایق صدای بیشتری در فایر وال و زیر درپوش موتور و زیر کف خودرو قرار داده اند تا جای ممکن از صدای داخل کابین کم کنند.


بسیاری از تکنولوژی های جدید موجود بر روی هیوندا جنسین جدید بر روی سوناتا 2015 نیز وجود دارد. سیستم هشدار ترافیک پشت خودرو ، هشدار خروج از لاین ، کروز کنترل فعال . هشدار وجود خودرو در نقاط کور راننده بر روی آینه های  جانبی از جمله آنها است. سوناتا جدید 7 ایربگ را برای سرنشینان در نظر گرفته که یکی از آنها برای زانوی راننده است. سوناتا در مدل های اخیر موفق شده نشان 5 ستاره را از موسسه امنیت خودروی llHs کسب کند . قابلیت جدیدی که به سوناتا اضافه شده باز شدن خودکار درب صندوق عقب خودرو است. به این صورت که اگر سوئیچ خودرو همراه داشته باشید و برای 3 ثانیه در پشت خودرو کنار در قرار بگیرید. صندوق عقب به صورت خودکار باز می شود.

 

اخبار,اخبار علمی,هیوندای سوناتا

 
سیستم اطلاع رسانی و سرگرمی سوناتا 2015 نیز به روز شده است. و در حال حاضر شامل دستورات صوتی از طریق بلوتوث ، ارتباط ماهواره رادیویی ، اتصال USB و ipad در تمام نسخه ها در یکی از مدل ها سیستم ناوبری با صفحه نمایش 8 اینچی نیز قراردارد که با بسیاری از اپلیکیشن های موجود هماهنگی دارد. مدل هایی که سیستم ناوبری دارند قابلیت پشتیبانی از فرامین صوتی سیری اپل را نیز دارند. آپشن سیستم صوتی اینفیتی 400 واتی نیز موجود است .
مدل 2015 هیوندا در اوایل تابستان امسال برای فروش آماده می شود.
اخبار علمی و آموزشی - بازار خبر