اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هیس . . . باجگیری از پسر بچه‌ها در لانه کبوتر



باجگیری از پسر بچه‌ها ,زورگیری

هیس . . . باجگیری از پسر بچه‌ها در لانه کبوتر

مرد شیطان صفتی که با تهدید در لانه کبوتر از پسر بچه‌ها باجگیری می‌کرد، با تیر پلیس به پایان کار خود رسید.

چند شب گذشته بود که 3 پسر بچه 11، 12 و 13 ساله که با یکدیگر همکلاسی بودند، گریان در خیابان می‌دویدند و از درد ناله می‌کردند.
 
توجه مردم به اشک‌های این کودکان که از روی اندوه همچون باران در حال باریدن بود، جذب شد، این کودکان که هر دو قدم را یک قدم کردند، خودشان را به کلانتری 152 خانی آباد نو رسانده و  در حالی که از گریه به هق هق افتاده بودند، از سرباز نگهبانی در خواستند کردند که رئیس کلانتری ببینند.
 
سرباز وظیفه، مافوقش را در جریان درخواست کودکان گذاشت و مردم منتظر بودند تا راز سربسته گریه‌های کودکان را بفهمند.
 
کلانتر خانی آباد وقتی از آمدن سراسیمه کودکان به کلانتری مطلع شد کودکان را به داخل کلانتری برد و در اتاق خودش پس از آرام کردن کودکان و صرف یک لیوان چای و در یک گفتگوی صمیمانه با پسر بچه‌ها، خشمگین و برافروخته از داخل اتاقش بیرون آمد و با صدایی رسا فریاد زد: تمامی پرسنل به صورت آماده قرار بگیرند.
 
سرهنگ امید بهمنیاری پشت سیستم رایانه نشست و عکس متهمی سابقه دار را که اصغر نام داشت از بانک اطلاعات مجرمین استخراج کرد و به مامور ارشد خود داد و گفت: سریعا این متهم را کت بسته به کلانتری بیاورید.
 
ماموران اطلاعات که از مخفیگاه متهم آگاه بودند، سریعا جهت دستگیری وی وارد عمل شده و با محاصره کامل منزلش با مجوز قضایی وارد خانه شدند.
 
متهم که در حال دادن آب و دانه به کبوترهایش در بالای پشت بام بود با دیدن ماموران با یک قمه به سمت ماموران حمله ور شد و شروع به عربده کشی کرد تا شاید بتواند خودش را از معرکه نجات دهد ولی ماموران با شلیک تیر هوایی وی را به عقب راندند ولی متهم بازهم دست بردار نبود و قصد داشت تا با آسیب رساندن به ماموران فرار کند.

 

در نهایت ماموران زمانی که دیدند راهی ندارند 3 تیر جنگی به سمت متهم شلیک کرده و آن را در حالی که غرق درخون بر روی زمین افتاده بود جهت مداوا به بیمارستان انتقال دادند.
 
گفتنی است که کودکان با دستگیری متهمان گفتند: این مرد شیطان صفت ما را بعد از تعطیلی مدرسه به زور و تهدید چاقو به خانه‌اش برد و در حالی که التماس می‌کردیم ما را داخل لانه کبوتر انداخت و بعد از چند دقیقه نیز با گرفتن اموالمان و تهدید اینکه اگر از ماجرای امروز به کسی حرفی بزنیم مارا خواهد کشت، رهایمان کرد. / باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
بچه گربه در لانه کبوتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: دزدی زیرکانه پسر بچه


  دزدی زیرکانه پسر بچه


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.