اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هیئت مدیره خانه سینما مشخص شدند


مجمع عمومی خانه سینما عصر یازهم اسفندماه در محل این نهاد صنفی برگزار شد و در جریان این مجمع ترکیب جدید هیئت مدیره خانه انتخاب شدند.

خبرآنلاین: مجمع عمومی خانه سینما عصر یازهم اسفندماه در محل این نهاد صنفی برگزار شد و در جریان این مجمع ترکیب جدید هیئت مدیره خانه انتخاب شدند.

در این جلسه پس از ارائه گزارش عملکرد هیئت مدیره، انتخابات هیئت مدیره برگزار شد و به ترتیب محمدرضا موئینی با 21 رای، ابراهیم مختاری با 20 رای، بهمن اردلان با 18 رای، کامران ملکی با 16 رای، آتیلا پسیانی با 16 رای، شادمهر راستین با 15 رای، سید مهدی خادم با 14 رای به عنوان اعضای هیات مدیره‌ی خانه سینما انتخاب شدند. عبدالله اسفندیاری هم به عنوان بازرس اصلی انتخاب شد.

علی آشتیانی‌پور و محمدرضا سکوت به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره و ایمان کریمیان به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

در این انتخابات نمایندگان دو صنف کانون کارگردانان(ابوالحسن داودی) و تهیه‌کنندگان (علیرضا داود نژاد) به هیئت مدیره راه نیافتند.

نماینده سازمان سینمایی در این انتخابات محمد حیدری مدیرعامل موزه سینما بود و محمود سماک‌باشی،محمد سریر و عبدالله اسکندری شورای صیانت از آراء را تشکیل می‌دادند.

فرهاد توحیدی(رییس)، امیر اثباتی، ابراهیم مختاری، محمد سریر، محمدرضا موئینی، مریلا زارعی و تورج منصوری تشکیل هیئت مدیره پیشین خانه سینما بودند که سیروس الوند و مرتضی رزاق کریمی به عنوان دو عضو علی‌البدل جایگزین زارعی و منصوری در این هیئت شده بودند.

سید مهدی خادم هم بازرس پیشین هیئت مدیره بود.

نامزدهای صنف های مختلف خانه سینما در انتخابات این دوره عبارت بودند از بازیگران:آتیلا پسیانی، چهره‌پردازان:عباس افشاریان،آسیفا: روانبخش صادقی، صدا: بهمن اردلان، طراحان فیلم: مجید لیلاجی،عکاسان:حافظ احمدی،فیلمبرداران: محمدرضا سکوت،کارکنان لابراتوار،احمد عبداللهیان،گویندگان:حمیدرضا آشتیانی‌پور،مدیران تولید: یونس صباحی،مدیران سالنهای سینما: سید مهدی خادم،انجمن مستندسازان:ابراهیم مختاری،منتقدان: کامران ملکی،شورایعالی تهیه‌کنندگان سینما: علیرضا داودنژاد،تدوین‌گران: محمدرضا موئینی،دستیاران کارگردان و برنامه‌ریز: آناهید آباد،فیلم‌نامه‌نویسان: شادمهر راستین،کارگردانان: ابوالحسن داودی،مدرسان: حمید دهقان‌پور،تهیه‌کنندگان مستند: جعفرصانعی‌مقدم، فیلم کوتاه: مجید برزگر.

رئیس پیشین هیئت مدیره خانه سینما در گفت‌وگویی با ایسنا درباره انتخاب مدیرعامل خانه سینما گفت: طبق اساسنامه جدید خانه سینما،هیئت مدیره جدید 45 روز فرصت دارد تا مدیرعامل انتخاب کند و لازم است که مدیرعامل خارج از ترکیب هیئت مدیره باشد.


ویدیو مرتبط :
آموزش خم کردن آبجکت در مسیر مشخص در سینما فوردی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترکیب هیئت مدیره خانه سینما 2


پس از برگزاری اولین جلسه هیئت مدیره خانه سینمای 2، «حبیب‌الله کاسه‌ساز» به عنوان رئیس و سخنگوی هیئت مدیره خانه سینما انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: پس از برگزاری اولین جلسه هیئت مدیره خانه سینمای 2، «حبیب‌الله کاسه‌ساز» به عنوان رئیس و سخنگوی هیئت مدیره خانه سینما انتخاب شد.

حبیب‌الله کاسه‌ساز با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: عصر دیروز نخستین جلسه هیئت مدیره خانه سینما با حضور همه اعضای هیئت مدیره برگزار شد و دستور جلسه انتخاب سخنگو، دبیر، نایب رئیس و رئیس هیئت مدیره خانه سینما بود که اعضا، نفرات مورد نظر خود را انتخاب کردند.

وی افزود: در پایان جلسه دیروز هیئت مدیره بنده را به عنوان رئیس و سخنگوی هیئت مدیره انتخاب کرد و خانم دکتر سهیلا نجم به عنوان نایب رئیس و علی اصغر محبی به عنوان دبیر و منشی هیئت مدیره انتخاب شدند.

کاسه‌ساز همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا در هیئت مدیره خزانه‌دار نیز انتخاب شد، گفت: اساساً در اساسنامه جدید خانه سینما چیزی به عنوان خزانه‌دار نداریم و یک ناظر مالی از سوی وزارت ارشاد به هیئت مدیره معرفی می‌شود.

وی همچنین در خصوص انتخاب مدیرعامل خانه سینمای 2 گفت: در جلسه امروز در خصوص مدیرعامل تصمیم‌گیری نشد اما در حال رایزنی با گزینه‌های مورد نظر خود هستیم که طبق اساسنامه اعضای هیئت مدیره نمی‌توانند مدیرعامل شوند و همچنین افرادی که در صنوف مسئولیت داشته باشند نیز نمی‌توانند به عنوان مدیرعامل خانه سینما انتخاب شوند و ما به دنبال فردی هستیم که بتواند تمام وقت برای خانه سینما تلاش کند و شاید سینماگری که عضو صنوف قانونی خانه سینما نباشد نیز از سوی هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل خانه سینما انتخاب شود.

کاسه‌ساز در خاتمه اظهار داشت: ظرف چند روز آینده در محل خانه سینما مستقر خواهیم شد و از تمامی صنوف دعوت می‌کنیم تا با طی‌شدن روند قانونی به خانه سینما بپیوندند و به تدریج در خانه سینمای ایران مستقر شوند.