اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هک «سونی» باز هم دردسر آفرید


در حالی كه از ایمیل هك شده جدید سونی روشن شده جیمز باند بعدی باید سیاه پوست باشد، از همین حالا صدای اعتراض ها به این مساله بلند شده است.

خبرگزاری مهر: در حالی كه از ایمیل هك شده جدید سونی روشن شده جیمز باند بعدی باید سیاه پوست باشد، از همین حالا صدای اعتراض ها به این مساله بلند شده است.

با استناد به یک ایمیل هک شده دیگر از کمپانی سونی پیکچرز، ایمی پاسکال مدیر این استودیو گفته بوده که ادریس البا بازیگر شناخته‌شده بریتانیایی باید بعد از دنیل کریگ در نقش جیمز باند ظاهر شود. اگر این اتفاق بیفتد البا که به خاطر نقش‌آفرینی به عنوان نلسون ماندلا و همچنین بازی در سریال «The Wire» شناخته شده است تبدیل به اولین 007 سیاه پوست خواهد شد.

اینطور تصور می‌شود که پاسکال ایمیل خود را به الیزابت کانتیلون معاون اجرایی سابق تهیه کمپانی کلمبیا پیکچرز که مسئولیت پخش مجموعه فیلم‌های جیمز باند را بر عهده دارد، زده باشد. هنوز هیچ گونه تاییدی از سوی خود ادریس البا یا کمپانی سونی مبنی بر اینکه او در این نقش ظاهر خواهد شد وجود ندارد.

هک «سونی» باز هم دردسر آفرید

اما این بازیگر 42 ساله پیش از این علاقه خود را برای حضور در این نقش اعلام کرده بود. در ماه سپتامبر و طی یک جلسه سوال و پاسخ در سایت ردیت یکی از طرفداران از او پرسیده بود آیا او حاضر است جیمز باند بعدی باشد و او هم پاسخ داده بود: بله، اگر به من پیشنهاد شود، کاملا.

از سوی دیگر دنیل کریگ هم تا به حال بارها گفته که دیگر دوست ندارد جیمز باند باشد. او در حال حاضر مشغول فیلمبرداری چهارمین حضور خود به عنوان باند در فیلم جدید که «شبح» (اسپکتر) نام دارد است و قراردادی برای ساخت یک فیلم دیگر نیز دارد. او دو سال پیش به مجله رولینگ استون گفته بود: من از همان لحظه‌ای که وارد این ماجرا شدم سعی داشتم از آن کناره‌گیری کنم. اما آن‌ها به من اجازه نمی‌دهند این کار را بکنم و من هم قراردادی برای بازی در دو فیلم دیگر این مجموعه را دارم.

اما راش لیمباو مدیر یک برنامه رادیویی آمریکایی گفته است یک بازیگر سیاه‌پوست نمی‌تواند نقش جیمز باند را بازی کند. او که طی سال‌ها موفقیت خود را به خاطر بیان نظراتش بدون هیچ گونه سانسور به دست آورده، این بار هم جلوی خود را نگرفت و گفت: جیمز باند یک ایده کلی است که توسط ایان فلمینگ خلق شده است.

او سفید پوست و اسکاتلندی بود، تمام. ما پنجاه سال جیمز باند سفیدپوست داشتیم چون باند واقعا سفیدپوست است. باند هیچ وقت سیاه‌پوست نبود و ایان فلمینگ هیچ‌وقت یک بریتانیایی سیاه‌پوست را برای ایفای نقش باند خلق نکرده است.


ویدیو مرتبط :
باز کردن بوت لودر گوشی های سونی و سونی اریکسون در 5 دقیقه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باز هم پدر باراک اوباما دردسر آفرید+سند



   اوباما,پدر اوباما,عکس پدر اوباما,اخبار سیاسی,اخبار اجتماعی,

 

باز هم پدر باراک اوباما دردسر آفرید+سند

آمریکا - ملیت باراک اوباما بزرگ در 5 سال گذشته همواره خنجری بر گردن رئیس جمهوری امریکا بوده است

همزمان با آغاز فصل انتخابات در امریکا باز هم مخالفان باراک اوباما رئیس جمهوری دموکرات آمریکا به دنبال بهانه ای برای بر زمین کوبیدن وی و زیر سوال بردن هویت آمریکایی اش هستند. این بار گاردین با انتشار یک سند اثبات کرده که نام پدر باراک اوباما زمانی در لیست کنیایی هایی بوده است که حضور آنها در امریکا خطرناک اعلام شده بود. این روزنامه انگلیسی در این خصوص می نویسد: نام باراک اوباما پدر در سندی دیده می شود که در آن امریکایی ها در مخابره اطلاعاتی به انگلیس اعلام کرده اند که  کنیایی هایی که نامشان در این لیست دیده می شود می توانند برای امریکا خطرآفرین باشند.

 

 

   اوباما,پدر اوباما,عکس پدر اوباما,اخبار سیاسی,اخبار اجتماعی,

تاریخ این مکاتبه به سال 1959 بازمی گردد و در آن مقام های امریکایی ابراز نگرانی کرده اند که جوانان کنیایی که به اسم تحصیل به امریکا می آیند پس از مدتی احساس تنفر از سفیدپوستان را در خود پرورش داده و البته احساساتی کاملا ضدامریکایی هم پیدا می کنند. در ادامه مدارک افشا شده دیده شده است که امریکایی ها نسبت به اعطای پذیرش به پدر رئیس جمهوری فعلی امریکا برای تحصیل در دانشگاه هاوایی نیز اعتراض هایی را وارد کرده اند.

یک سال پس از تاریخ این سند ، باراک اوباما پدر در کلاس زبان روسی دختری امریکایی را دیده و در سال 1961 با او ازدواج می کند. حاصل این ازدواج پسری است با همان نام باراک اوباما که در سال 2008 میلادی نامش به عنوان چهل و چهارمین رئیس جمهوری آمریکا ثبت شد. پدر باراک اوباما در سال 1982 در سانحه رانندگی در نایروبی کشته شد. پدربزرگ کنیایی او در سال 1949 به اتهام شرکت در جنبش استقلال کنیا توسط انگلیسی ها شش ماه بازداشت شده بود./خبرآنلاین