اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هک جیمیل شوهر به خاطر اختلافات خانوادگی!



رئیس پلیس فتا كرمانشاه از دستگیری خانمی که با هک جیمیل همسرش، رمز آن را تغییر داده بود خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "علی شفیعی" گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و بیان داشت شخص یا اشخاصی ناشناس با هک اکانت جیمیل  و تغییر رمز ورود آن اجازه ورود و دسترسی به پست الکترونیکش را از وی سلب کرده اند و چون تمام مدارک و اسناد اداری خود را درون آن نگهداری می کرده است این امر باعث اختلال در امور کاری وی شده است، لذا پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

"شفیعی" بیان داشت:تیم كارشناسان سایبری این پلیس وارد عمل شده و با استفاده از توان فنی و امكانات پلیسی متهم را که همسر شاکی بود شناسایی و با اخذ دستور مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

گفتنی است؛ متهم در بازجویی های اولیه منکر جرم خود شد ،اما پس از اینکه مستندات و مدارک غیر قابل انکار به جرم خود اعتراف و بیان داشت  :" این اکانت را خودم برای همسرم ایجاد کردم،اما پس از مدتی دچار اختلافات خانوادگی شدیم به همین دلیل رمز آن را تغییر دادم".

رئیس پلیس فتا استان كرمانشاه در پایان هشدار داد:باید توجه داشت که پست الکترونیک محل مناسبی برای نگهداری اطلاعات مهم و محرمانه نمی باشد و حتی اگر مکاتبات از این طریق انجام می گیرد افراد باید رونوشتی در محلی مناسب نگهداری تا اگر برای پست الکترونیکشان مشکلی به وجود آمد دچار دردسر نشودند، همچنین کاربران باید در بازه های زمانی مشخص اقدام به تغییر رمز ورود سامانه های خود کنند تا حتی اگر رمزشان لو رفته است بتوانند از سامانه خود مراقبت و آن را از دسترسی هکرها دور نگهدارند.


  اخبار  اجتماعی  -  باشگاه خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
اختلافات خانوادگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختلافات خانوادگی زوج میانسال با قتل شوهر پایان یافت



 

اختلافات خانوادگی زوج میانسال با قتل شوهر پایان یافت.عصر سه شنبه ـ ۳۰ شهریور ـ زن میانسالی وحشتزده با اورژانس تماس گرفت و برای نجات جان همسرش از آنها درخواست كمك كرد. دقایقی بعد كه امدادگران به خانه احمد

 

ـ ۵۷ ساله ـ در شهرك ولیعصر رسیدند پس از معاینات دریافتند مرد میانسال بر اثر اصابت ضربه كارد به قفسه سینه و خونریزی شدید جان باخته است. بنابراین بلافاصله موضوع را به مأموران كلانتری ۱۵۳ اطلاع دادند.

حسین روشن ـ بازپرس كشیك ویژه قتل ـ همراه مأموران كلانتری در محل حادثه حاضر شده و به بررسی جنایت پرداخت.

همسر مقتول در نخستین بازجویی ها ضمن اعتراف به قتل گفت: من و همسرم با داشتن سه فرزند با هم اختلاف داشتیم.

امروز نیز وقتی همسرم به خانه آمد حالت عادی نداشتم و او شروع به بهانه جویی كرد كه من با عصبانیت با كاردی كه جلوی دستم بود، ضربه ای به سینه اش زدم.

بدین ترتیب پس از انتقال جسد به پزشكی قانونی، متهم بازداشت و برای تحقیقات بیشتر در اختیار كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

روزنامه ایران