اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هویت 10 تن از قربانیان سیل اعلام شد/ تحویل جسد قربانی چینی به سفارتخانه



اخبار,اخبار حوادث,سیل

هویت 10 تن از قربانیان طوفان و سیل روز یکشنبه در استان‌های تهران و البرز اعلام شدند..

دکتر علیرضا کدخدایی رئیس مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دراین باره گفت: هفت جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده که تا کنون هویت پنج نفر شناسایی شده و در تلاشیم که هویت دو کشته شده دیگر نیز در اسرع وقت شناسایی شود.

وی ادامه داد: بر این اساس اسامی کشته شدگان میر فرزان خسینا، نادر بهرامی‌زاده، محمدرضا رزمی بنفشه درق، محمدعلی همدانی و سمیه عابدینی افرد است.

کدخدایی با بیان اینکه هویت دو جسد دیگر هنوز شناسایی نشده است، گفت: همشهریانی که بستگانشان در روز وقوع طوفان مفقود شده اند می توانند با در دست داشتن نامه از مقام قضایی برای شناسانی اجساد در ساعات اداری به مرکز تشخیصی آزمایشگاهی استان واقع در جاده قدیم قم،بعد از درب شرقی بهشت زهرا،مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران مراجعه کنند.

همچنین ایمان قربانی مشاور فرماندار تهران نیز در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه یکی از قربانیان سیل تبعه چین بود گفت: جسد این فرد تحویل سفارت چین خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سازمان پزشکی قانونی کشورنیز اعلام کرد: «تاکنون اجساد 10 تن از 13 نفر قربانی حادثه طوفان و سیل 28 تیرماه در استان‌های تهران و البرز تعیین هویت شدند.

در حادثه طوفان و سیل 28 تیرماه اجساد 7 تن از هموطنان در استان تهران و 6 تن دیگر در استان البرز به پزشکی قانونی این دو اداره کل ارجاع شده اند. پس از انتقال این اجساد به پزشکی قانونی کار شناسایی و تعیین هویت آنان آغاز و تا کنون 5 نفر از قربانیان استان تهران و 5 نفر از قربانیان استان البرز شناسایی شده‌اند.

اسامی اجساد شناسایی شده در استان تهران عبارت اند از:

نادر بهرامی زاده

محمدرضا رزمی بنفشه درق

میرفرزان خسینا

محمدعلی همدانی

سمیه عابدینی افرد

اسامی اجساد شناسایی شده در استان البرز عبارت اند از:

فرشاد گل محمدی

نیلوفر گل محمدی

مریم تقی خانی

حسین درخانی

زهرا غلامحسینی

یادآور می شود در استان البزر علاوه بر اجساد منتقل شده به پزشکی قانونی گزارش هایی از ارجاع اجساد جدید به این اداره کل رسیده که بعد از انتقال، اخبار تکمیلی ارسال می شود.»

اخبار حوادث - ایسنا


ویدیو مرتبط :
یمن جسد خلبان نظامی مغربی را تحویل داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جسد چهار تن از قربانیان سیل پیدا شد



سه قربانی این حادثه از یک پژو 206 بیرون آورده شده و یکی از قربانیان نیز زن بوده است.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با سنگین خواندن خسارت های جانی و مالی ناشی از سیل عصر یکشنبه در این کلانشهر، گفت: تاکنون جسد چهار تن از قربانیان سیل پیدا شده است.

محمد تقی ایرانی یکشنبه شب در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: بیشتر خسارت های ناشی از این سیلاب که در جاده چالوس رخ داده، مربوط به روستای سیجان بوده و گزارش ها حاکی از بروز خسارتهایی در روستای سر زیارت نیز است.

وی ادامه داد: سه قربانی این حادثه از یک پژو 206 بیرون آورده شده و یکی از قربانیان نیز زن بوده است.

ایرانی اضافه کرد: براساس گزارش های اولیه 20 خودرو توسط سیلاب در مسیر رودخانه کرج برده شده و برخی از این خودروها دارای سرنشین بوده که عملیات جستجو برای اطلاع از سرنوشت آنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از سرنشینان این خودروها در لحظه حادثه فرار کرده و برخی نیز هنوز روی آب زنده هستند که تلاش امدادگران هلال احمر و بسیج برای نجات آنان ادامه دارد.

فرماندار کرج تاکید کرد: به دلیل تاریکی شب و نبود برق مشکلاتی در امدادرسانی وجود دارد که امیدواریم با تلاش امدادگران تا از خسارت های جانی ناشی از این حادثه بکاهیم.

بارش باران و توفان شدید در شامگاه یکشنبه منجر به بروز سیلاب در جاده چالوس کرج و آسیب به برخی از روستاها شده بود.


اخبار حوادث  -  ایرنا