اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هوو بدون راننده وارد خانه‌های مسکونی شد



هوو,کامیون هوو

 

: عصر دیروز یک دستگاه تریلر هوو بدون راننده با وارد شدن به حیاط دو واحد مسکونی در دهستان دشتخاک زرند خسارت وارد کرد اما در این زمان کسی در حیاط خانه‌ها حضور نداشت.

در این حادثه راننده تریلر هوو در حالی که با قصد آب کردن ظرف از آن پیاده شد، ناگهان تریلر به حرکت افتاد و با عبور از سراشیبی پس از طی مسافت ۱۵۰ متر وارد حیاط واحد مسکونی شد و پس از عبور از آن وارد حیاط یک واحد مسکونی مجاور آن نیز شد.

مسلم ضیاء‌الدینی راننده هوو گفت: در حالی که ماشین روشن بود از آن برای برداشتن آب پیاده شدم، ناگهان با کمال ناباوری مشاهده کردم که تریلر وارد منزل همسایه‌ها شده است.

یکی دیگر از شاهدان حادثه نیز گفت: با به حرکت آمدن تریلر با استفاده از یک تکه‌سنگی قصد توقف آن را داشتم که موفق نشدم و چرخ تریلر به پایم اصابت کرد و مجروح شدم.

یکی از فرزندان صاحبخانه که در آن لحظه در حال تنظیم کردن آنتن تلویزیون در پشت بام بود، اظهار داشت: با مشاهده حرکت تریلر بدون راننده به طرف منزلمان بسیار وحشت‌زده بودم و پس از برخورد با منزل همسایه وارد خانه ما شد و خساراتی به حیاط منزل و درختان باغچه وارد کرد.

این حادثه خسارت جانی در پی نداشت..../منبع:farsnews.com


ویدیو مرتبط :
هوو هوو هوو D: علیشمس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور نابهنگام یک کرکس بزرگ در حیاط یك خانه مسکونی در تهران!



 

 

حضور نابهنگام یک کرکس بزرگ در حیاط یك خانه مسکونی در تهران!

 

حضور نابهنگام یک کرکس بزرگ در حیاط یك خانه مسکونی موجب ترس و نگرانی ساكنان خانه شد.

البرز:علی خلیق فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به محل در این‌باره گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش‌نشانی و اطلاع‌رسانی در مورد حضور این حیوان، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران در ساعت 14:35 روز شنبه عوامل ایستگاه 71 آتش‌نشانی را روانه محل اعلام شده در خیابان گلبرگ، خیابان صفایی کرد.

خلیق با بیان اینكه حضور این پرنده غیر اهلی در حیاط منزل مسکونی آرامش ساكنان آن را برهم زده بود، گفت: آنان از ترس حمله احتمالی این حیوان در حیاط رفت و آمد نمی‌كردند.

وی افزود: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه و با دقت، این حیوان را به دام انداخته و به ایستگاه خود منتقل كردند تا آن را به ماموران محیط‌زیست در پارك پردیسان تحویل دهند.... /alborznews.net