اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هوای خوزستان خیس است


شرجی خرماپزان هوا همراه با گرمای نزدیک به ۵۰ درجه شهرستانهای استان خوزستان ادامه دارد.

واحد مرکزی خبر: شرجی خرماپزان هوا همراه با گرمای نزدیک به ۵۰ درجه شهرستانهای استان خوزستان ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین میزان رطوبت در بین شهرستانهای استان در آبادان با 80، ماهشهر با 71،  هندیجان 68، شادگان 64 درصد گزارش شده است .

مسعود دهمولایی افزود: پدیده شرجی تا اواخر هفته جاری در خوزستان تداوم خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت شکل گیری مه رقیق صبحگاهی در مناطق ساحلی استان و افزایش ابر در برخی ساعات روز توام با وزش باد و رعد و برق و در برخی مناطق استان روی خواهد داد.

در 24 ساعت آبادان با 48 درجه سانتیگراد بیشترین و دهدز با 21 درجه کمترین  دما را در بین شهرهای استان خوزستان به خود اختصاص دادند. دمای اهواز هم اکنون  36 درجه است که نسبت به دیروز تغییری نداشته است.


ویدیو مرتبط :
دانلود آهنگ هوای خیس از مهران احمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عامل آلایندگی هوای خوزستان پیدا شد / «سپر یونی» مظنون اصلی



بیماری‌های تنفسی , تنگی نفس در خوزستان

نماینده مردم اهواز در مجلس:عامل آلایندگی هوای خوزستان پیدا شد / «سپر یونی» مظنون اصلی

نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس گفت: نصب دستگاه سپریونی هیچ تأثیری بر روی ریزگردها نداشت بلکه موجب آلایندگی هوای استان شده است.

سید شکرخدا موسوی در نشست کارگروه بررسی بیماری‌های تنفسی مردم خوزستان که بعدازظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آلودگی خوزستان و به خصوص شهر اهواز بیمارستان‌های این استان باید از تجهیزات لازم برخوردار باشند.

نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس گفت: نصب دستگاه سپریونی هیچ تأثیری بر روی ریزگردها نداشت بلکه موجب آلایندگی هوای استان شده است.

وی بیان کرد: امروز آلایندگی هوا در بسیاری از شهرهای کشور شرایط نامناسبی دارد لذا برای رسیدگی به موضوع آلاینده‌ها درخواست تشکیل شورای عالی سلامت کشور را داریم.

نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس با بیان اینکه مردم خوزستان مظلوم هستند، افزود: اگرچه امروز مشکل آلودگی هوا در خوزستان مطرح است اما مردم استان سال‌ها با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

وی افزود: مردم خوزستان سال‌ها گریبانگیر مشکل آلودگی هوا هستند. امروز در بسیاری از مناطق شهر اهواز آلودگی هوا به وضوح مشخص است و از بوی تعفن نمی‌توان در سطح شهر تردد کرد.

موسوی افزود: جوانان این استان سال‌ها از مشکل بیکاری در رنج هستند این در حالی است که خوزستان سرشار از منابع خدادادی است.

/فارس