اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هوای تهران واقعا این روزها سالم است؟


مدیرعال شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: هوای تهران با قرار گرفتن شاخص ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون روی عدد 95 در شرایط سالم قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: مدیرعال شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: هوای تهران با قرار گرفتن شاخص ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون روی عدد 95 در شرایط سالم قرار گرفت.

یوسف رشیدی با بیان این مطلب افزود: توسط اطلاعات رسیده از ایستگاههای سنجش آلودگی هوای شهر تهران از میزان غلظت آلاینده های ذرات معلق کمتر از 10 میکرون و ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون نسبت به روز گذشته در همین ساعت کاسته شده و بر میزان غلظت آلاینده های منواکسید کربن و اوزن افزوده شده است.

وی با بیان اینکه امروز در میزان غلظت آلاینده بی اکسید گوگرد تغییری مشاهده نمی شود اظهار داشت: به این ترتیب میانگین غلظت تمام آلاینده های به غیر از ایستگاههای دروس شهردار منطقه 4 امام خمینی پارک رازی و فرمانداری شهر ری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در سایر ایستگاهها در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا در شرایط سالم است.

به گفته مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گزارش هواشناسی حاکی از آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در نواحی مرتفع افزایش ابر و بارش پراکنده است به این ترتیب انتظار می رود شاخص کیفیت هوا به غیر از مناطق پرتردد و شلوغ در سایر نقاط شهر در شرایط سالم باقی بماند.


ویدیو مرتبط :
برنامه آن روزها این روزها شبکه تهران - رزمنده بهابادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هوای تهران علیرغم افزایش در شاخص آلایندگی ، سالم است



اخبار,اخبار اجتماعی , هوای تهران

 

اخبار اجتماعی - هوای تهران علیرغم افزایش در شاخص آلایندگی ، سالم است

هوای تهران اگرچه مقداری به عدد شاخص آلایندگی آن افزوده شده است اما همچنان سالم است.

به گزارش خبر آنلاین؛ هوای تهران علیرغم اینکه از ثبات جوی برخوردار و بارندگی ای رخ نداده است اما از لحاظ شاخصه های آلایندگی در شرایط ناسالم قرار ندارد.

شركت كنترل كیفیت هوا، غلظت ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در ساعت 8 صبح امروز روی عدد 84 قرار گرفت. این میزان روز گذشته روی عدد 69 قرار داشت.

سازمان هواشناسی البته پیش بینی کرده است که تا یکی دو روز آینده، به دلیل ورود سیستم جوی جدید به کشور، در تهران باد بوزد.
اخبار اجتماعی - خبر آنلاین