اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هوای تهران دوباره آلوده شد



اخبار,اخبار اجتماعی , آلودگی هوا

 

اخبار اجتماعی - هوای تهران دوباره آلوده شد

وی پیش بینی کرد روند آلودگی هوای تهران طی فردا (پنجشنبه) افزایش یابد اما همچنان در شرایط سالم قرار خواهد داشت.

 مدیر مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران در ششمین روز از سال جدید نسبت به روز گذشته آلودگی بیشتری دارد.
 
«محمد رستگاری» در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: آلودگی هوای تهران در ششمین روز سال جدید نسبت به روز گذشته افزایش یافته است، اما هوای شهر در شرایط سالم قرار دارد.
 
وی با اشاره به اینکه هوای تهران از ابتدای سال جدید تاکنون در شرایط سالم قرار دارد، افزود: شاخص کیفیت هوا تهران امروز به 67 رسیده است که این رقم در روز گذشته 59 بود.
 
وی پیش بینی کرد روند آلودگی هوای تهران طی فردا (پنجشنبه) افزایش یابد اما همچنان در شرایط سالم قرار خواهد داشت.
 
«حشمت اله بسطامی» ، سخنگوی مرکز کنترل کیفیت هوای تهران در این مورد به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد.
 
شاخص کیفیت هوا صفر تا 50 نشان دهند هوای پاک، 51 تا 100 هوای سالم، 101 تا 150 ناسالم برای گروه های حساس و 151 تا 200 ناسالم برای همه است. 

اخبار اجتماعی - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
دوربین تقریباً مخفی - هوای تهران را اینها آلوده میکنند! 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هوای تهران دوباره آلوده و ناسالم است


مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش غلظت آلاینده ها و قرار گرفت هوای پایتخت در شرایط ناسالم خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش غلظت آلاینده ها و قرار گرفت هوای پایتخت در شرایط ناسالم خبر داد.

یوسف رشیدی در خصوص وضعیت هوای تهران بیان کرد: گزارش های رسیده از ایستگاههای بررسی هوای تهران نشان می دهد که امروز شاخص تمامی آلاینده ها نسبت به روز گذشته بالاتر بوده و تنها بر غلظت آلاینده مونوکسید کربن افزوده نشده است.

مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ادامه داد: همچنین گزارش ها حاکی از بالاتر بودن میزان آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون از حد مجاز است که در نتیجه شرایط آب و هوایی ناسالم را برای گروه های حساس رقم می زند.

وی تصریح کرد: توصیه می شود با توجه به این شرایط گروه های حساس از جمله کودکان و نوزادان، سالمندان، زنان باردار و بیمار های قلبی و ریوی از منزل خارج نشوند.

رشیدی افزود: نقشه های کنترل آلودگی هوای تهران گویای این مطلب است که شاخص آلودگی هوای تهران در ایستگاه های پیروزی، تهرانسر، شادآباد، شهرری، امام خمینی، پارک رازی، پارک سلامت، دانشگاه علم و صنعت، شهرداری منطقه ۱۵ و شهرک چشمه بیش تر از عدد 100 است. وی یادآور شد: بنا به پیش بینی سازمان هواشناسی، این شرایط همچنان پایدار است