اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هوای تهران از مرز هشدار گذشت


هوای پایتخت با قرار گرفتن شاخص ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون روی عدد 164 از مرز هشدار گذشت.

خبرگزاری مهر: هوای پایتخت با قرار گرفتن شاخص ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون روی عدد 164 از مرز هشدار گذشت.

شاخص ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با 20 واحد افزایش نسبت به روز گذشته در حال حاضر روی عدد 164 ایستاده و هوای پایتخت را در شرایط هشدار قرار داده است.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر آلاینده منوکسید کربن با قرار گرفتن روی عدد 42 در شرایط پاک و آلاینده ذرات معلق کمتر از 10 میکرون با ایستادن روی عدد 97 در شرایط سالم قرار گرفته است.

به گفته وی، این اعداد مربوط به شاخص های آلاینده صبح تهران است و هنوز شاخص های ساعت 11 که بر اساس آن برای تشکیل کمیته اضطرار تصمیم گیری می شود، آماده نشده است.

محمد رستگاری اظهار داشت: ظهر امروز پس از بررسی شاخص های آلاینده پایتخت در مورد نیاز به برگزاری جلسه اضطرار آلودگی هوا و مصوبات این جلسه از جمله تعطیلی مدارس و زوج و فرد شدن خودروها تصمیم‌گیری خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
مسی از مرز 300 گل گذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: هوای تهران از مرز هشدار گذشت


با ادامه داشتن پایداری هوا و البته کاهش دما نسبت به روزهای گذشته، هوا آلوده تر شد.

خبرآنلاین: با ادامه داشتن پایداری هوا و البته کاهش دما نسبت به روزهای گذشته، هوا آلوده تر شد.

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد میانگین شاخص آلاینده های تهران صبح امروز روی عدد ۱۶۴ قرار گرفته است. یعنی ۲۰ واحد از دیروز صبح و ظهر بالاتر و البته در وضعیت هشدار.

آلودگی ادامه دار هوا البته تا فردا شب هم در تهران و شهرهای بزرگ و صنعتی باقی می ماند. این پیش بینی سازمان هواشناسی است که از پایداری جوی و همچنین سردتر شدن هوا خبر داده است.

پیش بینی سازمان هواشناسی افزایش آلاینده ها در شهرهای بزرگ و صنعتی همچون تبریز، اصفهان، ارومیه، کرج، اراک، مشهد و ... است.