اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هواپیمای کمک‌ های ایران آماده پرواز به یمن


رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از اتمام بارگیری هواپیمای حامل کمک‌های امدادی برای ارسال به یمن خبر داد و گفت: این هواپیما از ساعت 4 صبح امروز آماده پرواز و در انتظار هماهنگی‌ها است.

خبرگزاری فارس: ناصر چرخ ساز رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از اتمام بارگیری هواپیمای حامل کمک‌های امدادی برای ارسال به یمن خبر داد.

وی گفت: از ساعت 4 صبح امروز این هواپیما آماده پرواز است و منتظر هماهنگی‌هایی هستیم که وزارت امور خارجه باید انجام دهد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر همچنین از پهلو گرفتن کشتی دومی که قرار است محموله دوم امدادی را به یمن ببرد، در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

وی گفت: کشتی آرزو امروز در بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفته و بارگیری آن از فردا آغاز می‌شود.

چرخ ساز با بیان اینکه بارگیری حدود یک هفته زمان می‌برد افزود: بارگیری در 2 بندر امام خمینی و بندر عباس انجام می‌شود.


ویدیو مرتبط :
جزئیّات پرواز هواپیمای امدادرسان ایران به یمن(1394/2/8)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرواز چندین فروند هواپیمای جنگنده ناشناس بر فراز کشتی کمک های ایران برای یمن



اخبار,اخباررسیاست  خارجی, کمک های  ایران به یمن

جمعیت هلال احمر ایران در تلاش است این کمک های بشردوستانه را از طریق هوا و دریا به یمن ارسال کند اما به سبب محاصره کامل این کشور جنگ زده توسط عربستان سعودی تاکنون نتوانسته است این کمک ها را به مردم یمن تحویل دهد.

خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: چندین فروند هواپیمای جنگنده خارجی بر فراز کشتی حامل کمک های بشردوستانه ایران به یمن به پرواز درآمدند.

به گزارش «انتخاب»، به رغم ادامه حرکت کشتی کمک های ایران که عازم دریای عمان است، چندین فروند هواپیمای ناشناس برفراز این کشتی ایرانی به پرواز درآمدند.

کشتی باری ایرانی در حال انتقال یک هزار و 500 تن مواد غذایی شامل برنج، گندم، ماهی کنسرو شده، چادر، پتو و کمک های دارویی برای مردم یمن است.

جمعیت هلال احمر ایران در تلاش است این کمک های بشردوستانه را از طریق هوا و دریا به یمن ارسال کند اما به سبب محاصره کامل این کشور جنگ زده توسط عربستان سعودی تاکنون نتوانسته است این کمک ها را به مردم یمن تحویل دهد.

ایران پیش از این نیز پنج محموله کمک های بشردوستانه از جمله 69 تن کمک های امدادی، پزشکی و اقلام مصرفی را برای مردم یمن ارسال کرده است.

 

 اخبار  سیاست  خارجی  -  انتخاب